Finovion

contact

bellen

Lochem

VDL SERVICE

Nu sinds een jaar klant van Finovion Bernheze en dat bevalt ons heel goed! Overstap verliep soepel en alles is geautomatiseerd met scan en herken software.

Super handig om de kennis van een grote organisatie te kunnen benutten via een franchisenemer die ook meteen jouw enige aanspreekpunt is. Door dit systeem houden ze de kosten ook nog eens laag wat... Super handig om de kennis van een grote organisatie te kunnen benutten via een franchisenemer die ook meteen jouw enige aanspreekpunt is. Door dit systeem houden ze de kosten ook nog eens laag wat voor de klant zeer prettig is

Geen, super tevreden!

Nistelrode

Nobel Advies

Open communicatie. Komen met Initiatieven. Prettig om mee samen te werken

Accuraat; punctueel; prettig in de communicatie; goeie terugkoppeling

Doetinchem

Open Contact Training & Communicatie

Doen hun werk met weinig betrokkenheid en interesse voor de klant. Weinig klantvriendelijke communicatie. Leveren slordig werk, zoals gegevens zonder controle overnemen uit oudere aangiftes, brieven... Doen hun werk met weinig betrokkenheid en interesse voor de klant. Weinig klantvriendelijke communicatie. Leveren slordig werk, zoals gegevens zonder controle overnemen uit oudere aangiftes, brieven van de Belastingdienst niet doorsturen en de balans niet afronden.

Snelle en heldere reacties op korte boekhoudkundige vragen en de snelheid van afhandeling jaarwerk.

Controleren of de gegevens uit vroegere aangiftes aan de regels voldoen in plaats van deze enkel over te nemen, balans netjes afronden en brieven doorsturen van de Belastingdienst, zodat klanten op... Controleren of de gegevens uit vroegere aangiftes aan de regels voldoen in plaats van deze enkel over te nemen, balans netjes afronden en brieven doorsturen van de Belastingdienst, zodat klanten op de hoogte zijn van op handen zijnde correcties en zij hier niet plotseling mee worden geconfronteerd en dan zelf tijd en energie moeten steken in het boven tafel krijgen van de gegevens bij de Belastingdienst.

Heerenveen

Reactie Finovion:

In een oude belastingaangifte, die is opgesteld door een niet Finovion kantoor, zat een fout. In eerste instantie zijn wij uitgegaan van de situatie in deze oude belastingaangifte. Toen het... In een oude belastingaangifte, die is opgesteld door een niet Finovion kantoor, zat een fout. In eerste instantie zijn wij uitgegaan van de situatie in deze oude belastingaangifte. Toen het vermoeden bestond dat er een fout in de oude aangifte zat heeft Finovion dit verder uitgezocht en gecorrigeerd. We begrijpen dat het vervelend is dat door deze correctie een extra belastingaanslag is opgelegd.

Momenten van Verwondering

Tip top verzorgde boekhouding voor mijn bedrijf met op de juiste manier en de juiste hoeveelheid kennis en ervaring.

Alles wat je van een goede boekhouder / administratiekantoor mag verwachten.

Tot op heden heb ik geen verbeterpunten kunnen ontdekken.

Nistelrode

NSS

Martin Rutgers van Finovion doet mijn privé en bedrijfsadministratie. Altijd secuur en tothepoint. Ik wordt prima bijgestaan, ook met advies!

Snelheid, deskundigheid.

Nog niet kunnen ontdekken; Ben zeer tevreden!

Venray

Enlighted Events

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Goede afspraken, goed bereikbaar, denken mee.

nvt

Breda

MyosotisBV

Kan ik kort over zijn mijn ervaring met Finovion is prima

prijs /prestatie

Lochem

Top Bouw Deventer

Afspraken worden 100% nagekomen en leveren goed werk

Betrouwbaar en alles op tijd

Denken mee en dragen oplossingen aan

Deventer

Mo Sneed Transport B.V.

Ze zijn erg vakbekwaam en de klant staat altijd voorop.

Betrokkenheid, accuraat en duidelijk.

Moerdijk