Rustem Transport

Ik ben heel dankbaar aan FinancialLease, ik heb een lease auto aangevraagd, ondanks dat me eerste lease aanvraag was afgekeurd hebben ze mij geholpen om toch lease te krijgen. Maar helaas was de... Ik ben heel dankbaar aan FinancialLease, ik heb een lease auto aangevraagd, ondanks dat me eerste lease aanvraag was afgekeurd hebben ze mij geholpen om toch lease te krijgen. Maar helaas was de auto die ik wilde snel verkocht.. Ik had geen tijd door me werk om auto’s te zoeken maar Ivo Heijstek vroeg wat voor auto ik zocht, en hij heeft voor mij gezocht. Ik heb dankzij hem betere auto gevonden en hogere financiering gekregen dan mij eerste auto, ik ben nu blij dat ik de eerste auto niet hebt genomen. Zoek je een auto en weetje niet wat je percies zoekt? Dan kan Ivo Heijstek je goed helpen!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Ik heb geen verbeter punt maar uw sterke punt is dat u blijft bellen, want ondernemers hebben weinig tijd. Ik had ook niet veel tijd maar ik ben goed geholpen.

Rob Kwinten auto's

In samenwerking met FinancialLease.nl / Chelsey Levering een gezamelijke klant Top kunnen bedienen

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Prettige en snelle communicatie / uitgebreide mogelijkheden / altijd meedenken met de klant

vathro

Ik heb financial lease als bijzonder behulpzaam ervaren. Ivo Heijstek was mijn vaste contactpersoon en voordat ik er erg in had was alles geregeld. Wat ik prettig vond was de perfecte balans tussen... Ik heb financial lease als bijzonder behulpzaam ervaren. Ivo Heijstek was mijn vaste contactpersoon en voordat ik er erg in had was alles geregeld. Wat ik prettig vond was de perfecte balans tussen amicaal en professioneel zijn wat mij direct een vertrouwd gevoel gaf bij deze organisatie.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Perfecte balans tussen amicaliteit en professionaliteit

Adrian FASADI

Perfect.Ik raad het iedereen aan die geïnteresseerd is in het kopen van een auto. Veel dank aan Stef Overweg voor het constante contact, de voorbereiding van alle formaliteiten en de perfecte... Perfect.Ik raad het iedereen aan die geïnteresseerd is in het kopen van een auto. Veel dank aan Stef Overweg voor het constante contact, de voorbereiding van alle formaliteiten en de perfecte klantenservice. Ik ben 100% tevreden

Perfect contact

Onur Karakose

TOP service

Geen toevoeging aan.

Rayphan van Eeuwijk

Perfect, ik raad iedereen aan om te vragen naar Mark van Brakel top gozer! Die je met echte passie & humor helpt. Wat wil je nog meer. Ff zonder dollen het is een top team en zeker te vertrouwen!... Perfect, ik raad iedereen aan om te vragen naar Mark van Brakel top gozer! Die je met echte passie & humor helpt. Wat wil je nog meer. Ff zonder dollen het is een top team en zeker te vertrouwen!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Verbeter punten is er niet echt ik heb niks opgemerkt van hmm dit kan beter.

Sterke punten,

Verbeter punten is er niet echt ik heb niks opgemerkt van hmm dit kan beter.

Sterke punten,

Ze willen echt kennis maken met de klant zodat de wens en alles wat er bij komt tot een fantastisch einde komt!

Rachel

Klantvriendelijk, persoonlijke benadering en advies om de juiste keuze te maken.
Snelle afhandeling

Mikke Advies

Daniel Koene heeft mij geweldig geholpen en doet dit al jaren. Heel fijn hoe er met je meegedacht wordt en het geduld en aandacht die er voor de klant is.

NVT