Onderhoudsprojecten Wim Doensen

Mijn ervaringen zijn gewoon goed, alles snel en correct geregeld

Wilfred Boleij / Boleij Food &Quality Interim Management

Al eerder een zeer positieve ervaring gehad met Financial Lease. ook nu weer snel en efficient geholpen door Femke van Deursen. prettige en snelle service, complimenten!!

TMS

Fantastisch geholpen door Femke.
Fantastisch geholpen door Femke.
Ik was in eerste instantie niet tevreden met het aangeboden contract, na een goed gesprek heeft Femke mij (en misschien wel zichzelf) overtroffen met een mooi en acceptabel resultaat.
TOP werk geleverd Femke, bedankt.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Hoge klantvriendelijkheid, meedenken, goed gesprek.

Qzen zorg

Snelle service en een prima klantenservice

Alles was top

Rodrick

Bedankt Patrick L. Patrick, jij hebt het klasse aangepakt. Jij bent geduldig en professioneel. Je denkt met mij mee en komt met snelle oplossingen. Binnen een week hebben we een leasecontract klaar... Bedankt Patrick L. Patrick, jij hebt het klasse aangepakt. Jij bent geduldig en professioneel. Je denkt met mij mee en komt met snelle oplossingen. Binnen een week hebben we een leasecontract klaar en Ik kan deze week mijn nieuwe Renault Clio ophalen. Dankjewel Patrick L.

VideoExpress

Perfect geholpen door Damian. Hij begreep mijn wensen direct en wist dit goed door te zetten in onze zoektocht naar de perfecte auto. Daarbij heeft hij ons goed door de verschillende stappen... Perfect geholpen door Damian. Hij begreep mijn wensen direct en wist dit goed door te zetten in onze zoektocht naar de perfecte auto. Daarbij heeft hij ons goed door de verschillende stappen begeleid. Ik beveel Damian ten zeerste aan!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

- Duidelijk contact met één contactpersoon
- Heldere stappen
- Goede begeleiding
- Heldere communicatie

Paul

Geweldig geholpen door Nick die het super snel geregeld heeft. we werden perfect op de hoogte gehouden en binnen enkele dagen was de nieuwe A6 een feit.
Dankjewel Nick, niks dan lof over de...
Dankjewel Nick, niks dan lof over de manier waarop je dit hebt afgehandeld!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Communicatie is een sterk punt van Nick!!!

Easy star IT Solutions

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring in het afsluiten van een financial lease, waarbij Damian als contractpersoon fungeerde. Zijn professionaliteit en deskundigheid hebben het proces aanzienlijk... Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring in het afsluiten van een financial lease, waarbij Damian als contractpersoon fungeerde. Zijn professionaliteit en deskundigheid hebben het proces aanzienlijk vereenvoudigd.

Damian was uiterst behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen en zorgde ervoor dat ik volledig op de hoogte was van de voorwaarden van het leasecontract. Zijn transparantie en duidelijke communicatie gaven me het vertrouwen dat ik nodig had bij het nemen van deze financiële beslissing.

Daarnaast was Damian flexibel en bereid om aan mijn specifieke behoeften tegemoet te komen. De gehele transactie verliep soepel en efficiënt, wat mijn tevredenheid alleen maar vergroot.

Al met al kan ik de financial lease met Damian als contactpersoon ten zeerste aanbevelen. Zijn professionaliteit, vriendelijkheid en toewijding aan klanttevredenheid maken hem een uitstekende partner bij financiële transacties.

Ga zo door!

Stefano

Mijn ervaring met jullie was perfect.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Mijn ervaring met jullie was perfect.

Reactie FinancialLease.nl:

Hi Stefano, bedankt voor de review! Veel plezier met je auto.

Schilderguesh

Hartelijk dank financieellease grassen voor jullie Ik heb een BMW 5 serie kunnen kopen, het ging snel en efficiënt in 3 dagen alles was al opgelost bij mijn aankoop

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

alles werd goed afgehandeld met veel prefectionalisme

Reactie FinancialLease.nl:

Hi, wij zijn blij dat we jou hebben kunnen helpen met een passende Financial Leaseoplossing. Dank je wel voor je review :-)