Bekkentherapie.com

FinancialLease is in de persoon van Daniel een actieve partner die personlijk is, tot uiterste gaat om onze wensen om te zetten naar een goed financieel product en daar een passende auto voor... FinancialLease is in de persoon van Daniel een actieve partner die personlijk is, tot uiterste gaat om onze wensen om te zetten naar een goed financieel product en daar een passende auto voor gevonden heeft.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Daniel, bedankt voor alle moeite. Het was prettig met jou samen te werken.

Haze Klusbedrijf

Mijn ervaring bij financial lease is top! Ik ben door iedereen goed geholpen vooral door Julien Nagtegaal. Heb een geweldige proefrit mogen maken in de Mercedes-Benz CLA-klasse 200 d Business... Mijn ervaring bij financial lease is top! Ik ben door iedereen goed geholpen vooral door Julien Nagtegaal. Heb een geweldige proefrit mogen maken in de Mercedes-Benz CLA-klasse 200 d Business Solution | AMG/NIGHT | CLA 45 UITVOERING | STERRENHEMEL. Er is geregeld dat ik de auto toch makkelijk en vordering kan kopen. Ben eigenaar geworden van de auto van mijn dromen.

Urban Network Solutions

Fijn contactpersoon (Daniel Koene), goede uitleg en service

nvt

BNH-afbouw

Overzichtelijk, duidelijk en vriendelijk

niet dat ik weet

Cleaning Service Kempermann

Heb mijn eerste auto geleerd,en heb super goede service gehad.
Zeer zeker aan te bevelen

Geen..zo doorgaa

F.H.Services

Ik ben gelukkig door de juiste geholpen! Dankzij Anish Patti heb ik een mooie auto!!

Nee

Laurijsen Koken & Patisserie

Daniel Koene als contact persoon gehad. Onwijs klant vriendelijk. Naar mijn mening de beste service die ik online heb gehad. Meedenkend, denkend in oplossingen en denkend in de situatie van de klant.

Geen verbeter punten!!!!!

MH AUTOGLAS

Top bedrijf, zeer tevreden!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Super goed geholpen door Daniel!
Wat een vriendelijke meneer.

HG Bestratingen

Toppers zijn ht super goed service

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Andere lease partijen mogen een voorbeeld van nemen.

Obdental

Top