Marieke Bosch NT2

Prima geholpen, betrouwbaar.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Tip: Documenten naar de Bank in de ochtend zodat de bank dit dezelfde dag nog kan verwerken.

Reactie FinancialLease.nl:

Hi Marieke, wij zijn blij dat we jou hebben kunnen helpen met een passende Financial Leaseoplossing. Dank je wel voor je review :-)

Rally

Fijne samenwerking gehad.
Bedankt voor u geduld.

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor de aardige review!

Robuusterwonen

Prettige maatschappij, werken lekker vlot, wij konden rijden binnen 4 werkdagen! Gewoon top!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Verbeterpunten zijn er niet, alles duidelijk en supersnel behandeld.

Hi,
Bedankt voor je aardige review. Fijn dat je zo snel bent geholpen. Tot de volgende!

Boze klant

FinancialLease is goed maar de dealer EU-import waar ze mee werken zijn oplichters!

EU-import verwijderen voor klnten

Taxi Seli

Top bedrijf! Heel erg goed geholpen! Bedank voor alles!

Chris De Tuinman

Top bedrijf!

Prima geholpen, altijd vriendelijk, denken mee, en snel geregeld!

Snel, vriendelijk, duidelijk.
1 verbeterpunt/tip , zoekfunctie voor zoeken op plaats/regio.
Dat maakt het zoeken naar een auto in de buurt iets makkelijker:)

Sher

Top bedrijf!

Niks op aan te merken.

Marc Ricken MR Interim Logistics

Een paar weken voor de beslissing om te gaan leasen met Mark contact gehad. Zeer goed voorgelicht en uitermate prettige gesprekken gevoerd. Ik ben zeer tevreden met het gehele proces!

Geen bijzonderheden

Yaman Gevelrenovatie gevelrenovatie

Dikke 10, Daniel heeft mijn alle details uitgelegd ik ben zeer tevreden BEDANKT voor de goede service.

Cityzens security

Al een tijdje contact met Mark gehad. Fantastisch hulp gekregen. Staat altijd klaar als ik hulp nodig heb. Helaas is mijn bedrijf nog wat jong om mijn droomauto te leasen maar als de tijd komt dan... Al een tijdje contact met Mark gehad. Fantastisch hulp gekregen. Staat altijd klaar als ik hulp nodig heb. Helaas is mijn bedrijf nog wat jong om mijn droomauto te leasen maar als de tijd komt dan schakel ik Mark in om een financiering rond te krijgen. Nogmaals bedankt Mark!

Professionaliteit, betrokken, vriendelijk.