Rousseau Panningen

Super , snelle service! Ik beveel ze zeker aan!

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor de aardige review!

Daniel Loots Stofferingen

Zeer tevreden met FL. Met name Tom heeft zeer snel en doelgericht gehandeld. Ik heb woensdag contact opgenomen en vrijdag kon ik mijn auto ophalen! Top!

Zeer snel handelen.

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor de aardige review, fijn dat we je wederom van dienst konden zijn. We geven de complimenten door aan Tom! Veel plezier met de auto.

Mike Bel Uitvoering

Ben wederom zeer goed geholpen door Daniel Koenen, je wordt echt als klant behandeld en niet als een nummer. Het contact is altijd prettig en je wordt goed ontzorgt.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

De automatisch gegenereerde mail om de stukken op te sturen, krijg je wat mij betreft te vaak binnen. Als vaste klant stuur je vaak dezelfde stukken op.

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor de aardige review, fijn dat we je wederom van dienst konden zijn. We geven de complimenten door aan Daniel! Veel plezier met de auto.

Fabio

Top!

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. Veilige kilometers gewenst!

snackpointdeheister

Onbetrouwbaar

Eerlijk zijn

SM Vloer

Goed geholpen door Zakaria. Heeft alles zo goed mogelijk uitgelegd en je kom echt alles vragen aan hem. Er wordt snel met je contact gelegd service was echt top.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Geen tips vond het echt goed gaan. Zou zeker iedereen aanbevelen. Iedereen doet vast zijn werk goed maar Zakaria deed het uitstekend.

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor de aardige review, fijn dat we je van dienst konden zijn. We geven de complimenten door aan Zakaria! Veel plezier met de bedrijfsauto.

Aki

Very good

best online experience

Reactie FinancialLease.nl:

Thank you for the nice review!

ijaz

Goed geholpen door Tom. Alles was zeer duidelijk. Dankjewel topper.

Beste

Reactie FinancialLease.nl:

Fijn dat we je konden helpen met een passende Financial Leaseoplossing. We geven de complimenten door aan Tom. Veilige kilometers gewenst!

Dreamhouse onderhoud services

Ik ben zeer tevreden.

De Walzende Kwast

Snel en duidelijk

Reactie FinancialLease.nl:

Bedankt voor je aardige beoordeling!