Mikke Advies

Daniel Koene heeft mij geweldig geholpen en doet dit al jaren. Heel fijn hoe er met je meegedacht wordt en het geduld en aandacht die er voor de klant is.

NVT

Boxie24

Ivo heeft extreem goed geholpen, had antwoord op al mijn vragen en was altijd beschikbaar. Proces duurde lang, maar dat lag aan ons. De turn around van financial lease was erg snel.

Niets

anoniem

Prima, snel professioneel

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Uitstekend geholpen door Stef!

Roel

Erg blij met hoe snel en hoe professioneel het is allemaal geregeld is. Ik ben erg goed geholpen door Jesper, ik kan het dan ook echt aanraden!

Bierman Private chauffeur

Het kan beter

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

dat een verkoper de voorwaarden weet en betere technische kennis van hun product

D. Van der Graaf

Super ervaring, word heel goed begeleid in alles en als je voor het eerst zoiets als dit aangaat, word het van A tot Z uitgelegd hoe of wat.

Geen. Alles was goed.

Jaguar Telecom

Echt een topper met veel ervaring
Heb mijn nieuwe Ford Mondeo gisteren opgehaald bij dealer. Super snel professioneel geholpen door Jesper met aanvraag van mijn nieuwe lease auto.
Echt een topper met veel ervaring
Heb mijn nieuwe Ford Mondeo gisteren opgehaald bij dealer.
Absoluut transparant en heldere service.Groetjes

Nee

Kamila Bielawiec

Super snelle afhandeling. Binnen 2 dagen alles was geregeld. Ik ben geholpen door onwijs aardig Ivo Heijstek

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Mark van Brakel is een topper, hij heeft bij mij voor een absolute “wow factor” gezorgd. Een hoge mate van klantvriendelijkheid, goede bereikbaarheid en hij hield mij continue op de hoogte van de... Mark van Brakel is een topper, hij heeft bij mij voor een absolute “wow factor” gezorgd. Een hoge mate van klantvriendelijkheid, goede bereikbaarheid en hij hield mij continue op de hoogte van de status van de aanvraag. Helaas zat er bij mij haast bij de aanvraag, ik legde het belang uit van een snelle afhandeling. Mark gaf zich hier duidelijk 100% voor, hij wilde zelfs nog wat schuiven met zijn werk/dienstrooster. Ook heb ik contact gehad met andere collega’s van Mark, stuk voor stuk dezelfde klantvriendelijkheid. Hoe het personeel zich daar inzet, ben ik niet veel meer tegengekomen. Binnen een paar dagen, in ieder geval binnen een week had ik mijn auto. Door deze hoge mate van klantvriendelijkheid, flexibiliteit, deskundigheid, werkmentaliteit en service kom ik volgend jaar weer terug voor mijn tweede auto van mijn bedrijf.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Uitbreiden en nog meer mensen bereiken en blij maken.

Singh&Bains

Super top!! Dit is de 3e keer dat ik samenwerk met financial lease. Heb de service altijd enorm goed gevonden en nu ben ik geholpen door Mark van Brakel omtrent het nieuwe contract. Mark heeft mij... Super top!! Dit is de 3e keer dat ik samenwerk met financial lease. Heb de service altijd enorm goed gevonden en nu ben ik geholpen door Mark van Brakel omtrent het nieuwe contract. Mark heeft mij echt enorm goed geholpen en bij de eerstvolgende keer zal ik zeer zeker Mark van Brakel weer direct benaderen. Hij heeft enorm veel tijd voor me genomen en alles zo snel mogelijk voor me proberen te regelen. Mark hield me goed op de hoogte en heeft me echt een enorm goed gevoel gegeven over financial lease.

Super bedankt!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Mark is altijd Behulpzaam en meedenkend geweest. Heeft het traject super begeleid. Heb geen enkele tips of verbeterpunten.