Yasder

Top

Geen verbeterpunten

Marieke

Zeer positief. Snelle reactie op de aanvraag. Tijdens het hele proces enorm goed geholpen door Ivo met een spontane, proffesionele houding.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Snelheid, duidelijkheid en meedenken.

Ran

Doen altijd ze beste om spoedig mogelijk te helpen ben altijd blij , Daniel neemt gelijk aanvragen snel behandeling en advies geven

Rente beetje verlagen

Sabrine Rahouti

Fijne, duidelijke en snelle communicatie gehad met Ivo.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Soms gaat het te snel. Een tip is om de ander even tijd te geven (om na te denken en/of opties te overwegen).

Twist voegafdichtingen

Ben heel goed geholpen door ivo heijstek en echt een hele aardige man. Gaat overal snel achteraan en zit er bovenop. Vooral het begincontact wat vanuit mijn kant niet sneller kon lopen en waar hij... Ben heel goed geholpen door ivo heijstek en echt een hele aardige man. Gaat overal snel achteraan en zit er bovenop. Vooral het begincontact wat vanuit mijn kant niet sneller kon lopen en waar hij al het vertrouwen in had, en idd uiteindelijk na een aantal weken kon het echt van start om een leuke auto te vinden. Heb best veel heen en weer geapt en voelt soms net of ik met een vriend van me zot te praten zo beleef ik dat contact zelfs. Zo iemand moet je nooit laten gaan want verkopers en mensen en hij heeft het beide echt super top??

Ga zo door!

S. Peeters

Top geregeld allemaal

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Meer inhoudelijk advies geven over het contract en de ins en outs van zakelijk leasen toelichten. Voor mij was het duidelijk maar snap dat het voor andere mensen misschien onduidelijker is

Rob Kwintenauto's

In samenwerking met FinancialLease partner / Chelsey Levering een gezamelijke klant Top kunnen bedienen

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Prettige en snelle communicatie / uitgebreide mogelijkheden / altijd meedenken met de klant

Wim

Opnieuw een auto via het team van FinancialLease.nl gevonden en alles weer perfect verlopen. Vooral de klantgerichtheid, meedenken en afspraken nakomen vallen in zeer positieve zin op (vooral dank... Opnieuw een auto via het team van FinancialLease.nl gevonden en alles weer perfect verlopen. Vooral de klantgerichtheid, meedenken en afspraken nakomen vallen in zeer positieve zin op (vooral dank aan Tim)

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Doen wat je hebt beloofd en dat is wat jullie doen, top!

Rustem Transport

Ik ben heel dankbaar aan FinancialLease, ik heb een lease auto aangevraagd, ondanks dat me eerste lease aanvraag was afgekeurd hebben ze mij geholpen om toch lease te krijgen. Maar helaas was de... Ik ben heel dankbaar aan FinancialLease, ik heb een lease auto aangevraagd, ondanks dat me eerste lease aanvraag was afgekeurd hebben ze mij geholpen om toch lease te krijgen. Maar helaas was de auto die ik wilde snel verkocht.. Ik had geen tijd door me werk om auto’s te zoeken maar Ivo Heijstek vroeg wat voor auto ik zocht, en hij heeft voor mij gezocht. Ik heb dankzij hem betere auto gevonden en hogere financiering gekregen dan mij eerste auto, ik ben nu blij dat ik de eerste auto niet hebt genomen. Zoek je een auto en weetje niet wat je percies zoekt? Dan kan Ivo Heijstek je goed helpen!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Ik heb geen verbeter punt maar uw sterke punt is dat u blijft bellen, want ondernemers hebben weinig tijd. Ik had ook niet veel tijd maar ik ben goed geholpen.

Rustem Transport