Bart

Helemaal top! Fijne service gekregen van Jesper. Super duidelijk stappenplan, helder uitgelegd en service van een kwaliteit die je nog zelden tegenkomt tegenwoordig. Echt een aanrader als je op zoek... Helemaal top! Fijne service gekregen van Jesper. Super duidelijk stappenplan, helder uitgelegd en service van een kwaliteit die je nog zelden tegenkomt tegenwoordig. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een goede financial lease maatschappij.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Communicatie is snel en prettig

Nijsen Forest Company

Super contact met in dit geval ivo alles duidelijk afgesproken, altijd goed en snel bereikbaar. Zeer tevreden!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Sterke punt; het persoonlijke contact met de klant.

Renger Finance

Vanaf het allereerste moment ben ik op een zeer prettige en professionele wijze benaderd over de aanvraag van een lease voor een speed pedelec. De contactpersoon bij Financial Lease nam persoonlijk... Vanaf het allereerste moment ben ik op een zeer prettige en professionele wijze benaderd over de aanvraag van een lease voor een speed pedelec. De contactpersoon bij Financial Lease nam persoonlijk alle opties door en nam pro-actief contact op naar aanleiding van de reactie van de bank. Dankzij deze zeer prettige en persoonlijke benadering is de lease op een voortvarende wijze tot stand gekomen. Iets waar ik erg blij mee ben!

JC Nutritions

Snel en klantvriendelijk! Denkt graag met u mee tot een zeer tevreden eind.

Pedicure Praktijk Joke Beijen

Overzichtelijke website, heldere communicatie en geen administratieve rompslomp, snelle en adequate afhandeling van de leaseaanvraag... We hebben nu voor de 2e keer een auto via Financiallease... Overzichtelijke website, heldere communicatie en geen administratieve rompslomp, snelle en adequate afhandeling van de leaseaanvraag... We hebben nu voor de 2e keer een auto via Financiallease geleased en naar volle tevredenheid.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Communiceren dat de ondertekening van het leasecontract niet op de mob telefoon kan

RRD Beveiliging

Prima snel en succesvol geregeld allemaal. Dit bedrijf beveel ik aan. Alles is heel snel en soepel gegaan goed geholpen door jesper topper??????

Top

IPD. Instituut voor personal development

Ik voel me door Ivo Heijstek, die naar ik mag aannemen, de kernwaarden van Financiallease.nl belichaamd, erg goed, professioneel en plezierig begeleid in het aankoopproces.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Open, vriendschappelijk, terzakekundig en betrouwbaar/ doen wat je zegt te gaan doen.

J

100 procent zeer fijne ervaring heb nu al meerdere voertuigen via dit bedrijf en zeer fijne mensen die het bedrijf naar een hoger segment trekken en mijn complimenten voor het goede team mensen... 100 procent zeer fijne ervaring heb nu al meerdere voertuigen via dit bedrijf en zeer fijne mensen die het bedrijf naar een hoger segment trekken en mijn complimenten voor het goede team mensen die werkzaam zijn bij fiancialease.nl zijn en er is ook in het bijzonder iemand die ik persoonlijk wil bedanken dat is Daniel koene

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Over de jaren zijn er verbeteringen via digitaal alles sneller en beter verwerkt is dus daar zit al vooruitgang in zeer tevreden

H&S Services B.v.

Fantastische ervaring met FinancialLease.nl!
Er word snel gereageerd op een aanvraag van een offerte, de afhandeling is snel en duidelijk en je word goed te woord gestaan als klant.

Brigita Thuiszorg

Trage afhandeling

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Beter communiceren,bijna een week verder en nog geen auto,verzekering eigen auto opgezegd want "alles was geregeld'' zelf moeten bellen want ik kreeg een belletje van de dealer dat de betaling nog... Beter communiceren,bijna een week verder en nog geen auto,verzekering eigen auto opgezegd want "alles was geregeld'' zelf moeten bellen want ik kreeg een belletje van de dealer dat de betaling nog niet binnen was,zou een terug melding krijgen,niets gehoord dus weer zelf gebeld,nu weer een storing bij de bank,word er moedeloos van.