Mosae Trajectum

Klantgericht, nauwkeurig, duidelijk & proactief in communicatie. Persoonlijke benadering.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Wat mij beviel was de specifieke aandacht voor mij als klant. Telkens dezelfde contactpersoon die weet waar je naar op zoek bent en daar het beste specifieke advies bij geeft.

Telefon Reparatie Eemnes

Geweldig!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Ik heb alleen maar sterke punten op te noemen! Goed contact, meedenken, inzet om het rond te krijgen, de juiste vragen.

Rive b

Goede & snelle service!

Onderhoudsbedrijf M.Verkerk

Top!

Snelle handelingen!

Nassim/Michael

Jouw Houtbouw Specialist

Vriendelijke en prettig contact.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Ik rij nu de 5e auto via Financiallease. En alle keren ben ik vriendelijk en goed geholpen. De laatste keer ging niet alles vlekkeloos. Maar de manier waarop ze hier mee omgaan, maakte dit allemaal... Ik rij nu de 5e auto via Financiallease. En alle keren ben ik vriendelijk en goed geholpen. De laatste keer ging niet alles vlekkeloos. Maar de manier waarop ze hier mee omgaan, maakte dit allemaal dubbel en dwars goed!

Ragas klussenbedrijf

Zeer goede ervaring snel eerlijk en betrouwbaar dit is de eerste keer dat ik bij financiallease zaken doe Bedankt voor jullie snelle afhandeling (ivo)

Nvt

GNS Security & Services

Wat een supersnelle en vriendelijke traject dat ik mocht meemaken bij Financiallease, *Pieter van Tongeren* werkend bij Financiallease heeft mij super goed geholpen en duidelijk te woord gestaan.... Wat een supersnelle en vriendelijke traject dat ik mocht meemaken bij Financiallease, *Pieter van Tongeren* werkend bij Financiallease heeft mij super goed geholpen en duidelijk te woord gestaan. Dat ik vandaag in Deze mooie auto rijdt heb ik te Danken aan PIETER!?

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Goede comminicatie, snelle Reactie's, Snelle afhandeling, Voldoende Informatie. Met 1 woord *SUPER*

Schildersbedrijf ger beck

Blij met mijn Kia Niro ben fantastisch geholpen snelle service dit is al mijn 3e auto via financialLease.nl

Geen tips

LA Sportstherapy

Super, contactpersoon Daniel Koene heeft mij zeer goed geholpen!

geen!

TG asbest en sloop