Jeffrey's Delivery Service

Zeer goeie en fijne service, Altijd duidelijk en nemen de tijd voor je zodat jij de juiste keus kan maken. Dit is me 2e aanvraag en wederom zoeken ze mee naar de beste oplossing en de beste keuze.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

klantvriendelijkheid is hier top.

Huseyin

Floris de held is zo snel dat hij al handelingen neemt voor dat ik me afvraag heeft hij het al gedaan. Tevreden met de service!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Floris werkt super snel, hij verdient een langere pauze.

perry schilders

Slechte beunhazen

nieuw personeel aannemen

Stelumiverlichting

Prima service! Dank Ramona voor de snelle en goede service al 7jaar klant

Niets

DLZ Transport en Multidiensten

Duidelijk en contactpersoon zeer nadrukkelijk bezig met wat ik graag zou willen zien.erg tevreden met de hulp van jullie medewerker.Ik kon hem alles vragen omtrent lease/auto/verzekeringen en hij... Duidelijk en contactpersoon zeer nadrukkelijk bezig met wat ik graag zou willen zien.erg tevreden met de hulp van jullie medewerker.Ik kon hem alles vragen omtrent lease/auto/verzekeringen en hij had op alles een antwoord.Super bedankt Mark van Brakel!!!

Ik ben tevreden zo.

Wiam

Ik ben heel erg goed en supersnel geholpen door Stef Overweg. Ik ben tevreden over de service en zal de volgende keer ook zeker weer via Financial lease een aankoop doen. Top!??

N.v.t.

Safety-@-first

Goede advies gekregen en ben heel goed geholpen door Floris uitstekende service ben heel blij met zijn manier van werken dankjewel

B&M Schoonmaak en Dienstverlening

Zeer goede , betrouwbare en snelle service.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Zeer snelle service en veel duidelijkheid

FriendsNet B.V.

Zeer matig. Via de een medewerker van FinancialLease kreeg ik, als startup, te horen dat de auto die ik graag wilde leaen niet in overeenstemming was met mijn bedrijf.

Empathie

Reactie FinancialLease.nl:

Beste meneer ten H.,
Beste meneer ten H.,
Bedankt voor de eerlijke beoordeling. Vervelend om te horen dat wij u niet naar verwachting van dienst konden zijn. We hebben met de desbetreffende collega gesproken en contact met u gezocht om mogelijke oplossingen te bespreken. Mocht u in de toekomst alsnog geïnteresseerd zijn in een Financial Leaseauto dan zijn we u graag van dienst.
Team FinancialLease.nl

Hamza

Een hele goede en snelle service. Vriendelijke en hulpzame personeel zoals Daniel Koene. Zeer tevreden ik raad het iedereen aan. Heel snel geregeld!!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Top service. Beter kan het niet.