MARINUS INFRA

Geholpen bij aankoop en aanhanger door Maurits , super gozer en super geholpen

Bart Daniel Farla product management & sourcing

Zeer klantvriendelijk en doortastend

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

zeer goede en snelle communicatie

John “Klaver “ hovenier

Twee andere offertes laten maken en Financial lease was de goedkoopste. Zeer snel en goed geholpen door Stef , die mij bij stond in een aantal dingen waar ik met de dealer tegenop liep.
Twee andere offertes laten maken en Financial lease was de goedkoopste.
Stef je bent een topper,..tnx

Met vriendelijke groeten,
John “Klaver” hovenier

HMS Elektrotechniek

Super snel geregeld. Zeer vriendelijk personeel.

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Zou geen verbeter punten kunnen opnoemen.

Multipazar

Het is een top bedrijf
%100 betrouwbaar
Vriendelijk personeel
Super snelle service
Tjeerd bedankt vriend ??

Zo doorgaan

sharara BV

Gregor is een topper!!! Hij heeft keihard en meer dan zijn best gedaan mij te helpen aan een prachtige auto. Ik raad dit bedrijf en Gregor absoluut aan! top service en top personeel!

Alles was top!

Martin Schuit

Fijn Bedrijf en heel vriendelijke mensen, ben geholpen door Serena nou beter kan niet.
Ik raad iedereen dit bedrijf aan niets is te veel.

Tasha

Floris is the best! Heeft alles gedaan om mijn wensen tav de auto zo snel mogelijk te vervullen.
Ik ben heel erg tevreden en kan Financial Lease zeker aanbevelen!

Sterke- / verbeterpunten en/of tips?

Voor mij ging alles perfect tot nu toe!

Deste 4u

Voor een andere auto gaan kijken en financial lease al voor de mogelijkheden gevraagd.
Tjeerd is professioneel, denkt actief mee wat de beste manier van leasen is , regelt alles op een goede snelle manier en last but not least, hij is enthousiast, aardig en heel toegankelijk

hm cihan

Super leuk gezellige gesprek gehad en goede belang gevende en vertrouwelijk istantie financiële lease bedrijf ik ben echt blij wat,s allemaal voor me gedaan hebben en ik weet geen een instantie in... Super leuk gezellige gesprek gehad en goede belang gevende en vertrouwelijk istantie financiële lease bedrijf ik ben echt blij wat,s allemaal voor me gedaan hebben en ik weet geen een instantie in kortte tijd en zo snel alles mekaar krijgen ik thanks aan dhr tjeerd. Voor iedereen die met tjeerd samen werk.ik ben blij blij groetjes hm cihan.

Perfect