Bouwtoezichtarthurboer

Zeer goed.

Heel vriendelijk en ze doen wat ze zeggen. Ben blij dat ik bij hun ben terechtgekomen. Zou ook anderen aanbevelen. Service was top!

Ming | ACO Horeca Inkoop

Omdat mijn auto plotseling omgeruild moest worden was er haast geboden om niet alleen een nieuwe wagen op korte termijn te regelen, maar ook het vinden van een passende lease overeenkomst. Daan van... Omdat mijn auto plotseling omgeruild moest worden was er haast geboden om niet alleen een nieuwe wagen op korte termijn te regelen, maar ook het vinden van een passende lease overeenkomst. Daan van Financial Lease For You heeft mij niet alleen goed geholpen met een goede deal, maar ook nog eens ervoor gezorgd goed verzekerd op pad te gaan.

Adam

Financial lease for you was top. Daan heeft me op alle vlakken geholpen, ook toen ik er langer over deed dan gepland, was er een goeie combinatie van meedenken zonder druk te zetten. Dit is echt... Financial lease for you was top. Daan heeft me op alle vlakken geholpen, ook toen ik er langer over deed dan gepland, was er een goeie combinatie van meedenken zonder druk te zetten. Dit is echt een andere wereld van professionaliteit en service. Echt een aanrader!

Marc

Erg goed bevallen. Heldere en vooral snelle feedback. Heb het gevoel dat er wordt meegekeken en werkelijk gezocht wordt naar de meest voordelige/best passende oplossing.

Heb heel fijn contact met daan gehad .heeft het super geregeld .en hielt jw goed op de hoogte van hoe het er voor stond

Zeer servicegericht en behulpzaam met de leaseaanvraag.

HaagenBouw

Erg prettig ervaren!!! Deze mensen zijn niet alleen maar uit op geld verdienen maar verlenen echt nog een service, in tegenstelling tot veel andere financial lease verstrekkers. Ik vind ze top

Duivenvoorde

Werkelijk een aanrader! Eerste ervaring met Financial lease, en "Financial lease for you" kwam inderdaad als 'scherpste'uit de vergelijkingen met andere internet aanbieders, voor mijn betreffende... Werkelijk een aanrader! Eerste ervaring met Financial lease, en "Financial lease for you" kwam inderdaad als 'scherpste'uit de vergelijkingen met andere internet aanbieders, voor mijn betreffende auto.

Ze "smeden het ijzer als het heet is", en kwamen gelijk ook met een aanbod van autoverzekeringen, en OOK hierin gaven ze een heel scherp aanbod waar ik mee in zee gegaan ben ,en op jaarbasis zo'n 80 euro goedkoper als mijn huidige verzekeringsmaatschappij.

Hm technische dienst

Ik ben met alles goed geholpen door Daan.
Zeer vriendelijk! Hij heeft zijn best gedaan om mij een lease auto aanteschaffen.

Ik zal het zeker aanraden aan mensen in mijn...
Ik ben met alles goed geholpen door Daan.

Ik zal het zeker aanraden aan mensen in mijn omgeving.
Nogmaals bedankt
Mvg,