Super positief! Duidelijke toelichting, snelle reacties, prima prijs en voorwaarden.

r.kooij installatietechniek

Ik ben zeer goed geholpen door Marijn daatselaar alle vragen wat ik had werden goed en duidelijk beantwoordt! De communicatie met de garage en mij verliep vlekkeloos. Financial lease for you kwam... Ik ben zeer goed geholpen door Marijn daatselaar alle vragen wat ik had werden goed en duidelijk beantwoordt! De communicatie met de garage en mij verliep vlekkeloos. Financial lease for you kwam voor mij ook het voordeligste uit. Ik raadt het iedereen aan!!
Bedankt
met vriendelijke groet

Home Floorstore Zoetermeer BV

Super snelle afhandeling en zeer prettig ervaren in het contact

Altijd accuraat en goeie service, duidelijk cijfers en een fijne afhandeling

Ik had een fijne ervaring. Alles was duidelijk en werd goed geïnformeerd.

StackinUp

Marijn van FinancialLeaseForYou was echt top in het regelen van mijn leaseaanvraag. Geen gedoe, gewoon efficiënt en snel. Hij heeft ook de communicatie met het autobedrijf soepel laten verlopen. Een... Marijn van FinancialLeaseForYou was echt top in het regelen van mijn leaseaanvraag. Geen gedoe, gewoon efficiënt en snel. Hij heeft ook de communicatie met het autobedrijf soepel laten verlopen. Een aanrader als je niet wilt stressen en gewoon duidelijkheid zoekt.

Westeneng Verbeek Makelaardij

Super service, goede communicatie alweer auto nr 6