SylTim Vastgoed B.V

Hypotheek voor de aankoop van het bedrijfspand waar wij in gevestigd zijn.
Alles is snel verlopen en de deal was goed!

Henrik

FinanceFinder heeft financiering geregeld voor een appartement.

Zhou

Top service met Kwaliteit!!

Joost

FinanceFinder heeft ons geholpen met advies over het aankopen van een beleggingspand. Prima ervaring, en snel duidelijkheid.

JSM schilderwerken

Hypotheek bedrijfspand
Uitstekend geholpen goed advies

Zorgpalet De Kern

Finance Finder heeft mij uitstekend geholpen met advisering, begeleiding en ondersteuning bij de aankoop van mijn woon/winkelpand als investeringsobject.
Finance Finder is sterk betrokken...
Finance Finder is sterk betrokken geweest bij het zoeken naar een geschikte investeringspartner met de daarbij passende financieringsaanvraag van mijn investeringsaankoop.
De betrokkenheid en begeleiding van mijn gehele financieringstraject was een uitstekend.

123Rookkanaal

Deskundig advies, goed geholpen

De Gouwe

Financierder zoeken voor aankoop pand

Kim Brouwenstijn

Voor het opstarten van mijn nieuwe bedrijf hebben jullie contact gelegd met Briqwise. Jullie hebben mijn plannen en ideeën overgebracht en mij goed geholpen met het eerste gesprek met Briqwise.... Voor het opstarten van mijn nieuwe bedrijf hebben jullie contact gelegd met Briqwise. Jullie hebben mijn plannen en ideeën overgebracht en mij goed geholpen met het eerste gesprek met Briqwise. Jullie benadering en manier van praten vond ik erg fijn. Heel laagdrempelig waardoor ik helemaal mijzelf kon zijn. Heel vriendelijk geholpen.

Het Kakeltje

Begrijpend inzicht in zakelijk belang. Daarbij een adequate wijze van bemiddelen tussen geldverstrekker en klant. Resultaat gericht door alle partijen te triggeren, om de deadline te halen.