Bimeco Holding BV

Finance Finder in de arm genomen voor een bedrijfshypotheek. Snel en vakkundig geholpen tegen representatieve prijsstelling . Ook vragen werden doorgaans binnen enkele uren beantwoord. Zowel per... Finance Finder in de arm genomen voor een bedrijfshypotheek. Snel en vakkundig geholpen tegen representatieve prijsstelling . Ook vragen werden doorgaans binnen enkele uren beantwoord. Zowel per email als Whatsapp

Van Praag Informatisering BV

Zakelijke hypotheek voor beleggingswoning in BV. Is heel snel en goed geregeld.

Jasper / Groowup

Twan heeft ons fantastisch geholpen met een Hypotheek voor een kantoorpand. Betrokken en zeer accuraat, iemand waarop ik echt kon bouwen.

Albert's Garage

Bedrijfspand aankoop hypotheek geregeld. Ik heb dit als heel prettig ervaren , er kwam altijd antwoord op mijn vragen wanneer ik met iets kwam. En er werd altijd een oplossing gezocht. Ik zou ze... Bedrijfspand aankoop hypotheek geregeld. Ik heb dit als heel prettig ervaren , er kwam altijd antwoord op mijn vragen wanneer ik met iets kwam. En er werd altijd een oplossing gezocht. Ik zou ze zeker aanbevelen . Nogmaals vriendelijk bedankt en jullie zien me nog terug.

Bubberman Dakbedekking BV

Finance Finder heeft ons geholpen met de financiering voor de aanschaf van ons bedrijfspand. Het proces was zeer professioneel ondanks alle omstandigheden. Twan heeft ons het gehele proces met als... Finance Finder heeft ons geholpen met de financiering voor de aanschaf van ons bedrijfspand. Het proces was zeer professioneel ondanks alle omstandigheden. Twan heeft ons het gehele proces met als bijgestaan. Ook reageerde hij gelijk en had hij goede ideeën.
We zijn dan ook zeer tevreden met Finance Finder.

Ton de Ridder SPATZ

Voor mijn bedrijf zocht ik geschikt bedrijfspand. Gezien stijgende overdrachtbelasting moest alles binnen 1 maand geschieden. Sep Visser heeft me hierbij uitstekend geholpen. Op 29 december kreeg ik... Voor mijn bedrijf zocht ik geschikt bedrijfspand. Gezien stijgende overdrachtbelasting moest alles binnen 1 maand geschieden. Sep Visser heeft me hierbij uitstekend geholpen. Op 29 december kreeg ik de sleutel

Lamier

Hypotheek oversluiten

Reijnders

Wij zijn door Finance Finder goed geholpen bij de aankoop van ons project.

Fennema Akkrum

Vinden van een financiering Bedrijfspand

Any Colour You Like

Bij Finance Finder werken ervaren mensen die altijd bereikbaar zijn en helpen bij de simpelste, maar ook de moeilijkste dingen.