Docwerk

We zijn zeer tevreden over de persoonlijke begeleiding gedurende het financieringstraject van onze nieuw te bouwen bedrijfsunit. Zowel bij aanvang als gedurende het traject werden onze vragen snel... We zijn zeer tevreden over de persoonlijke begeleiding gedurende het financieringstraject van onze nieuw te bouwen bedrijfsunit. Zowel bij aanvang als gedurende het traject werden onze vragen snel en zorgvuldig beantwoord en het is succesvol afgerond. Ik zou met alle vertrouwen Finance Finder aanbevelen aan anderen.

Dawi Beheer Bemmel B.V.

Financiering voor mijn bedrijfspand. Vakkundig en snel geholpen. Na ons aangeleverde voorstel zeer snel en prettig contact. En met vooroverleg snel duidelijk wat er mogelijk is en tegen welke... Financiering voor mijn bedrijfspand. Vakkundig en snel geholpen. Na ons aangeleverde voorstel zeer snel en prettig contact. En met vooroverleg snel duidelijk wat er mogelijk is en tegen welke voorwaarden. Top geregeld binnen 3 weken! Bedankt Twan!

Naardens timmer en onderhoudsbedrijf

Financiering voor aankoop bedrijfspand
Contact met finance finder was duidelijk snelle reactie en goed advies

MKB Accountancy BV

Vastgoedfinanciering. Snelle werkwijze en na het vooroverleg duidelijk wat wel en niet haalbaar is en tegen welke voorwaarden.

Patrick / Rodesta B.V.

FinanceFinder heeft ons geholpen met een zakelijke hypotheek, het contact is prettig en ze antwoorden erg snel.

Dirk's timmerbedrijf

Sep heeft mij supper goed geholpen met het regelen van een financiering van men bedrijfspand

SIGMA Metaaltechniek

Financiering zakelijk vastgoed

AyeWay B.V.

Bedrijfpand financiering

Slagerij

Een financiering voor mijn bedrijfspand.