Flying Dragon BV

Professioneel en correct

Honig Realty BV

Het verkrijgen van een hypothecaire lening op commercieel vastgoed met goede voorwaarde en tarieven.

Schoonmaakbedrijf van Reenen

Twan heeft voor ons een hypothecaire lening geregeld bij mogelijk om vastgoed aan te kopen. We hadden het al op alle mogelijke manieren geprobeerd maar liepen hierop vast, tot ik in contact kwam met... Twan heeft voor ons een hypothecaire lening geregeld bij mogelijk om vastgoed aan te kopen. We hadden het al op alle mogelijke manieren geprobeerd maar liepen hierop vast, tot ik in contact kwam met Twan en hij heeft het voor elkaar gekregen! Nogmaals dank!

Bahaar

Twan Lensvelt heeft ons uitstekend geholpen met de financiering van ons bedrijfspand. Binnen een paar dagen heeft hij voor ons een zeer goed voorstel gedaan.

Joes

Zeer goede hulp gehad aan Twan Lensvelt van Financefinder! De man met de juiste kennis en kunde in deze branche. Ook als het soms wat haast had, was de oplossing zo gevonden!

UHB

Zakelijk hypotheek, goed ervaren!

De Boer Holding BV

De financiering voor de aankoop van een bedrijfspand

Demant Consultancy

Finance Finder heeft mij geholpen met een bedrijfshypotheek.
Deze is door hun vakkundige hulp en inzet, snel en tot tevredenheid gerealiseerd.

V.O.F. Dierengoed

Zakelijk een pand financieren heeft echt veel om handen, waar wij zelf niet de tijd en geduld en kennis voor hebben. Super blij met een partij als finance finder, zonder hen hadden wij het bijltje... Zakelijk een pand financieren heeft echt veel om handen, waar wij zelf niet de tijd en geduld en kennis voor hebben. Super blij met een partij als finance finder, zonder hen hadden wij het bijltje er bij neer gegooit. Hartelijk dank Twan