A. I. van Zanden

Makkelijk via internet contact

Nadere toelichting:

ik kan nog geen oordeel geven omdat wij een aanvraag voor onderhoud van de luchtinstallatie hebben en nog niet is gedaan.

Arjan Mol

Service!

Nadere toelichting:

in eerste instantie verkeerde filters ontvangen, maar direct daarna de juiste zonder de verkeerde retour te hoeven zenden: topservice!

Wkutzke

De service heb verkeerd besteld maar na telefonisch contact kan ik deze retourneren ben daar erg blij van

Ga zo doorr

Nader Al Jawahiri

Duidelijk uitleg over de verschillende filters

Monique

Snelle verzending

Snelle afhandeling

Geest

Vlotte levering

Nadere toelichting:

Vandaag besteld, morgen in huis

Van den Boomen

Correct en netjes geleverd

snel geleverd

M. Debrts

Hij blijft maar mails sturen totdat je uiteindelijk stichting.

Nadere toelichting:

De bestelde struikelen zijn er heel snrl

particulier

De vlotte levering.

Nadere toelichting:

ik zal deze filters G3 uit proberen , ze zijn nl qua structuur erg licht je kunt er doorheen kijken dus met plaatsen van deze filters (als ze vervangen moeten worden) is het afwachten hoe de... ik zal deze filters G3 uit proberen , ze zijn nl qua structuur erg licht je kunt er doorheen kijken dus met plaatsen van deze filters (als ze vervangen moeten worden) is het afwachten hoe de gefilterde lucht dan zal zijn , als er minder of geen stof in huis komt is het OKÈ , merken wij dat er meer en vaker stoffig is dan is het NEE.

Jeffrey

Groot aanbod en snelle levering

Nadere toelichting:

Groot aanbod van WtW filters en na plaatsen van bestelling snel geleverd via een brievenbus pakket. Prima webshop