Marc de Wit

Werkt snel en alle videotapes en VHS netjes gedigitaliseerd en netjes doorgezet via mijn mail.

Ja prima service en goede prijs en kwaliteit verhouding

B. Bronkhorst

De heer Tomeij neemt ruim de tijd om de klant te adviseren. Mijn 12 video-8 bandjes waren een dag later al gedigitaliseerd. Voor mijn smalfilms ga ik zeker bij hem langs

Een betrouwbaar adres.

BSR westland

Prima bedrijf. snel accuraat en flexibel

Peterrr

Plezierig en vriendelijk contact met veel aandacht voor vragen en wensen.

Heeft goede apparatuur met de nieuwste technieken.
Geeft adviezen met voorbeelden.
Beoordeelt aangeboden (analoog) materiaal op kwaliteit en adviseert wat de meest rendabele manier is om het (digitaal) over te zetten.
Het resultaat is kwalitatief beter dan het origineel, dat is toch wel bijzonder.
Krassen en oneffenheden worden geneutraliseerd.

Ruben M

Heel professioneel en zeer klantvriendelijk

Houden aan de oorspronkelijke factuur, terwijl het wat meer werk was

S. Theunissen

Duidelijk in wat fe mogelijkheden zijn en efficiënt. Moet wel zeggen dat ze bij het overzetten van één film niet goed hadden opgelet. Er stond nog ander materiaal op en dat hebben ze ook mee... Duidelijk in wat fe mogelijkheden zijn en efficiënt. Moet wel zeggen dat ze bij het overzetten van één film niet goed hadden opgelet. Er stond nog ander materiaal op en dat hebben ze ook mee overgezet. Dat heb ik zelf moeten weghalen doir de film opnieuw te bewerken.

Nee.

Reactie Filmoverzetten.nl:

Als u een videoband laat overzetten, zet ik bij geen aanduiding.. de hele band over.
Jammer dat u dit niet heeft doorgegeven. Het had ook anders gekund.

Vriendelijke bediening, kwaliteit staat voorop.

Zie boven.

Zeer goed; vriendelijk en behulpzaam.
Zeer goed; vriendelijk en behulpzaam.
Over de technische kwaliteit kan ik niet oordelen. De beeldkwaliteit van het gedigitaliseerde eindproduct (videobanden overgezet op stick) kan ik niet beoordelen. Ik vond het wat vaag en onduidelijk allemaal, maar ik heb geen idee of een betere kwaliteit in dit geval mogelijk had geweest (voor dezelfde prijs).

Vriendelijk en behulpzaam, breed aanbod van mogelijkheden om beeld & geluid te digitaliseren.

Clara

Ik wilde vedeobanden laten digitaliseren maar ik wist niet zeker wat er op stond. 1 band was stuk. Band was in een mum van tijd gemaakt en de persoon liet me de banden even bekijken zodat ik zeker... Ik wilde vedeobanden laten digitaliseren maar ik wist niet zeker wat er op stond. 1 band was stuk. Band was in een mum van tijd gemaakt en de persoon liet me de banden even bekijken zodat ik zeker wist wat er op stond. Heel fijn!

Heel vriendelijk
Professioneel
Snel

Prima levering en prestatie. Levertijd langer dan beloofd

Goede kwaliteit en afwikkeling