Dick Kooiman

Eigenaar Frans + zijn echtgenote zijn prettige mensen met gevoel voor service en in staat en bereid om goed mee te denken en adviezen te geven. Snelle en correcte werkers. Keurige prijzen. Ik ben... Eigenaar Frans + zijn echtgenote zijn prettige mensen met gevoel voor service en in staat en bereid om goed mee te denken en adviezen te geven. Snelle en correcte werkers. Keurige prijzen. Ik ben zeer tevreden.

Zie boven, alles dik in orde!

Paul

Films keurig gedigitaliseerd. Leuk gebouw. Aardige man. Prijs lijkt schatting. Wie aanlevert en nooit meer ophaalt, kan zonder te betalen ‘verdwijnen’. Ik mis een fysieke aanlevering, in de vorm van... Films keurig gedigitaliseerd. Leuk gebouw. Aardige man. Prijs lijkt schatting. Wie aanlevert en nooit meer ophaalt, kan zonder te betalen ‘verdwijnen’. Ik mis een fysieke aanlevering, in de vorm van een stick met reclame voor de zaak.

Lage drempel. Artistiek imago. Veel vertrouwen gevend. Goed product. Heeft meer potentie dan zichtbaar.

G Baak

Perfecte kwaliteit , sympathieke benadering en gedreven op z’n vakgebied.

Zie boven.

Uitstekend, de overgezette videoband werd binnen 1 a 2 dagen als link naar me toegestuurd

Vriendelijk snel, goede kwaliteit.

Prettige, snelle service, duidelijke afspraken

heldere afspraken, goede bereikbaarheid (ook telefonisch)

Hugo Pieterse

Voor het eerst kennis gemaakt met dit bedrijf. Zeer tevreden, wordt goed meegedacht.

Prima service en goede kwaliteit.

Heel fijn en vlot contact, prima service

Heel fijn contact, vlot in reageren en banden zijn prima overgezet.

Raymond

Vriendelijk, goede en snelle service.

Snelle service.

Sandra de Vetten

Zeer snelle reactie op informatieaanvraag. Locatie goed bereikbaar en gratis parkeren. Prettige communicatie, uitgebreide informatie over de mogelijkheden en snelle aflevering van de omgezette... Zeer snelle reactie op informatieaanvraag. Locatie goed bereikbaar en gratis parkeren. Prettige communicatie, uitgebreide informatie over de mogelijkheden en snelle aflevering van de omgezette films.

Goede en betrouwbare indruk en snelle service.

Marleen Bosch

Zeer efficient, professioneel, vriendelijk, meedenkend. Goede communicatie. Warm welkom.

Enthousiasme voor het vak bij iemand die het overduidelijk al heel lang doet. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.