D L Goedhart

Goed.

Goed resultaat.

YL

Heb een rol super8 en een videoband laten digitaliseren en het was snel behandeld naar mijn ervaring en de kwaliteit is er goed. Ik werd goed geadviseerd over de mogelijkheden en ben heel erg... Heb een rol super8 en een videoband laten digitaliseren en het was snel behandeld naar mijn ervaring en de kwaliteit is er goed. Ik werd goed geadviseerd over de mogelijkheden en ben heel erg tevreden over de service die ze leveren

Denkt met de klant mee

Gerrit Wiersma

Betrouwbaar en servicegericht.

Communicatie met de klant, kwaliteitsnormen.

KAB

Vriendelijk, snel, en goed resultaat van de gescande dia's

Smit

Ik liet onder andere een stokoud cassettebandje digitaliseren, met geluidsopnamen van de familie. Het geluid na digitalisatie was boven verwachting goed. Ik was verbaasd, want de kwaliteit op het... Ik liet onder andere een stokoud cassettebandje digitaliseren, met geluidsopnamen van de familie. Het geluid na digitalisatie was boven verwachting goed. Ik was verbaasd, want de kwaliteit op het origineel was namelijk niet al te best.

Leuk persoonlijk contact. Snelle service. Goede kwaliteit.

S vd Velde

Fijn contact en goede service.

Duidelijke communicatie, er wordt snel gehandeld.

Elisabeth le Clercq

Uitstekende en snelle service

Klantgericht

T. Koetsier

Fijne locatie waar het bedrijf is gevestigd, goede informatie over de verschillende mogelijkheden om dia’s over te zetten naar digitaal beeldmateriaal.

Snelle vakkundige service. Binnen een dag,via een link de foto’s binnen, en de dag daarop bij een Photoshop kunnen afdrukken.

JJJ van Leggeli

Goede service, hoe druk ook Frans maakt tijd voor een praatje.

Goed bereikbaar, duidelijke uitleg over hoe of wat bij het ingeleverde product.

Buijtendijk

Heel goed

Goede service, goede prijs, goed resultaat