Hein Doeve

Goed geholpen. Duidelijke site. Tevreden met de kwaliteit manier van aflevering.

Site is overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Snelle aflevering. Goede communicatie.

Floris

Snel, vriendelijk en niet duur

Van alle markten (technieken) thuis

Stephan Oudshoorn

Ik heb in totaal 2 VHS en 4 x 8mm films over laten zetten. Snelle en goede service.

Ik kon een kleine 8 mm projector gratis lenen om te kijken welke films ik wel of niet over wilde zetten. Frans is een prettige en relaxt persoon die veel moeite doet om zijn klanten tevreden te... Ik kon een kleine 8 mm projector gratis lenen om te kijken welke films ik wel of niet over wilde zetten. Frans is een prettige en relaxt persoon die veel moeite doet om zijn klanten tevreden te stellen.

Diverse geluid- en filmbanden omgezet naar CD en DVD

Vriendelijk, kundig en snel

Goede kwaliteit van overzetten. Snelle service

Vriendelijk geholpen

Dick Kooiman

Eigenaar Frans + zijn echtgenote zijn prettige mensen met gevoel voor service en in staat en bereid om goed mee te denken en adviezen te geven. Snelle en correcte werkers. Keurige prijzen. Ik ben... Eigenaar Frans + zijn echtgenote zijn prettige mensen met gevoel voor service en in staat en bereid om goed mee te denken en adviezen te geven. Snelle en correcte werkers. Keurige prijzen. Ik ben zeer tevreden.

Zie boven, alles dik in orde!

Paul

Films keurig gedigitaliseerd. Leuk gebouw. Aardige man. Prijs lijkt schatting. Wie aanlevert en nooit meer ophaalt, kan zonder te betalen ‘verdwijnen’. Ik mis een fysieke aanlevering, in de vorm van... Films keurig gedigitaliseerd. Leuk gebouw. Aardige man. Prijs lijkt schatting. Wie aanlevert en nooit meer ophaalt, kan zonder te betalen ‘verdwijnen’. Ik mis een fysieke aanlevering, in de vorm van een stick met reclame voor de zaak.

Lage drempel. Artistiek imago. Veel vertrouwen gevend. Goed product. Heeft meer potentie dan zichtbaar.

G Baak

Perfecte kwaliteit , sympathieke benadering en gedreven op z’n vakgebied.

Zie boven.

Uitstekend, de overgezette videoband werd binnen 1 a 2 dagen als link naar me toegestuurd

Vriendelijk snel, goede kwaliteit.

Prettige, snelle service, duidelijke afspraken

heldere afspraken, goede bereikbaarheid (ook telefonisch)