Ik heb 1 maal dia's laten scannen en 1 maal 6x6 negatieven laten scannen.
De gescande afbeeldingen kon ik downloaden. De oorspronkelijke beelddragers heb ik weer opgehaald.

Heel vriendelijke bediening.
Prachtig product: Heel scherpe en contrastrijke beelden.
Mooie locatie met prachtig uitzicht op Den Haag en omgeving.

De Bruijn

Al een aantal keer heb ik meerdere videobanden laten overzetten naar mp4. Dit gebeurde snel, vakkundig en voor een redelijk tarief.

De snelle en vriendelijke manier van communiceren, de bereikbaarheid en de toegankelijkheid.

Film Overzetten doet wat het beloofd: films overzetten met behoud of zelfs herstel van kwaliteit. In mijn geval bijna 10 uur 8 mm films met opnames uit mijn jeugd. Dat overzetten had ik 15 jaar...

Prettige ontvangst, goed uitleg, extra service, wederzijds vertrouwen

Eric Luiten

Er is veel mogelijk. Er wordt meegedacht. Er hangt niet aan elk dingetje een prijskaartje, er wordt ook wel eens wat meegegeven bij wijze van service. Er wordt al vlot en ongevraagd met korting...

Eigenlijk alle voornoemde punten.

Prisca

3 tapes laten overzetten op een usb-stick.

Snel klaar, goede afhandeling.

Rob de Bruijn

Prima. Snel en goede kwaliteit

Als boven

Makkelijk bereikbaar. Zeer snelle service. De ene dag een videoband gebracht en een dag daarna het digitale bestand per mail ontvangen.

Snelheid en deskundigheid.

Prettig en snel geholpen. Dat laatste was fijn omdat de overgezette bestanden snel beschikbaar moesten zijn

Aad

Heel goed, Net werk afgeleverd binnen redelijk korte tijd.

Klantvriendelijkheid en afspraken na komen.

Betreft omzetting van bandjes naar dvd. Opdracht is op tijd uitgevoerd. Kosten waren vooraf bekend.
Bij het ophalen van de dvd's bleken ze aanvankelijk niet voor het grijpen. Bovendien...

Reactie Filmoverzetten.nl:

Wij laten de discs even liggen.. Vaak willen klanten papieren hoesjes of om ruimte te besparen ipv harde plastic doosjes. Dus om het milieu te sparen laten we deze beslissing aan de klant over.