Patricia

We hebben twee keer smallfilm spoelen en betamax banden laten digitaliseren en zijn heel erg tevreden! Frans heeft ons goed geadviseerd en de video's snel geleverd. Hij helpt je goed en de kwaliteit... We hebben twee keer smallfilm spoelen en betamax banden laten digitaliseren en zijn heel erg tevreden! Frans heeft ons goed geadviseerd en de video's snel geleverd. Hij helpt je goed en de kwaliteit van de gerestaureerde films en foto's is fantastisch!

Prijs-kwaliteit verhouding, service en snel contact.

Van Eijk

Mailcontact
Afhandeling
Professionaliteit

Stichting Ruimtevaart

Degelijk werk geleverd met het digitaliseren van Super 8 film

Terzake kundig met goed advies voor een redelijke prijs

PvR

Professionele en klantgerichte service en een prima kwaliteit

Snelle en prettige service

M

Ik heb een positieve ervaring gehad met dit bedrijf. Ik kon snel en gemakkelijk bij hen terecht, en ze waren goed in het overzetten van mij oude cassette. De man die mij tijdens dit proces heeft... Ik heb een positieve ervaring gehad met dit bedrijf. Ik kon snel en gemakkelijk bij hen terecht, en ze waren goed in het overzetten van mij oude cassette. De man die mij tijdens dit proces heeft geholpen, was ontzettend vriendlijk en altijd goed bereikbaar voor vragen. Zonder twijfel zal ik in de toekomst vaker gebruikmaken van hun diensten.

Snelle levering, goed bereikbaar en heel erg vriendelijk.

Wellwood

Prima service en communicatie

Vriendelijk, accuraat, kwaliteit

Vioolschool Leidschenveen

Een super en kwaliteit bedrijf.

Communicatie, kwaliteit, prijs.

Sabine

Prettig, vlot, professioneel

De ruime ervaring en persoonlijk contact

A Janssen

Voordat we onze filmpjes lieten digitaliseren heeft Frans ons gratis een proefversie van een filmpje gemaakt. We waren heel tevreden en zijn heel blij dat al onze filmpjes gedigitaliseerd zijn.

Goede bereikbaarheid en advies. Duidelijk verhaal. Afspraken die nagekomen worden en dat voor een mooie prijs!

Linda

Oude film snel digitaal

vriendelijk, snelle levering, goede kwaliteit