M

Snel klaar

Cisca Weyhenke

Mijn ervaring met het bedrijf was direct positief.

Er was duidelijk sprake van vakkundigheid.

Frank Osten

Snelle en betrouwbare dienstverlening

Kwaliteit van de gebruikte apparatuur, vakmanschap

Dirk

Erg goed

Vakkundig, vriendelijk

Arthur Meijer

Goeie ervaring met Filmoverzetten.nl. Ik had een VHS band die ik wilde laten overzetten naar 2 DVD's. Deskundig advies via de email en vlotte verwerkingstijd. Ik ontving als extra ook een link waar... Goeie ervaring met Filmoverzetten.nl. Ik had een VHS band die ik wilde laten overzetten naar 2 DVD's. Deskundig advies via de email en vlotte verwerkingstijd. Ik ontving als extra ook een link waar ik het bestand digitaal kon downloaden in MP4 formaat.

Een pluspunt vind ik dat er een fysieke winkel is waar je naar toe kunt gaan. De winkel bevindt zich in een bedrijfsverzamelgebouw Als de winkel gesloten is is er toch nog een mogelijkheid om de... Een pluspunt vind ik dat er een fysieke winkel is waar je naar toe kunt gaan. De winkel bevindt zich in een bedrijfsverzamelgebouw Als de winkel gesloten is is er toch nog een mogelijkheid om de over te zetten media achter te laten in het postbus. Verder prima prijs kwaliteit verhouding

Eduard van Mil

Goeie uitleg over de kwaliteit van het overzetten.

Geen zwakke punten.

M. Steverink

Ik heb mijn dia's laten digitaliseren en dit ging eenvoudig, zonder enige problemen. De kwaliteit van de digitale dias is uitstekend. Ik ben er erg blij mee!

Duidelijke communicatie, goede kwaliteit

A.S. Kranendonk

Prima service tegen een uiterst acceptabele en zeer concurrerende prijs.

Lokatie makkelijk aanrijdbaar. Parkeren kan soms probleem zijn.

F. Weenig

Plezierige communicatie en flexibele omgang met wensen tegen een redelijke prijs. Je spreekt direct met degene die het werk uitvoert

Kwaliteit, snelheid, flexibiliteit, juiste prijs/kwaliteit

M. Warmerdam

Heel prettig

communicatie over hoe en wat, duidelijkheid in prijs, mooie plek (Bink36), goed bereikbaar, producten klaar volgens afspraak en goede kwaliteit, fijne sfeer.