Janine

Overzetten cassettebandjes en videobanden

Communicatie en service

Marco

6 vhs videobanden over laten zetten naar mp4

Snel. Volgens afspraak. Meer is ook niet nodig.

Van Zomeren

Goed advies en uitstekend resultaat.

Advies en vakkennis

Luzac

Snel, goed en een goede prijs verhouding

Gastvrij ontvangst. Direct duidelijk. Goed advies.

Yvonne Verschuren

Ik heb een 20-tal films over laten zetten waar de hele familie nu met veel plezier naar kijkt.

Prettige communicatie.

Els Rooduijn

Helemaal top! Zeer aan te bevelen

Leveren zeer snel en uitstekende service

Nvt

Vriendelijke mensen. Nemen de tijd voor je.

Servicegericht

Andrea Hoffmann

Prima service en kwaliteit

Teun P.

Heel prettige ervaring vooral door het persoonlijke contact. Daarbij goed advies, goede bereikbaarheid, afspraken die worden nagekomen, en, niet in de laatste plaats, een resultaat waar ik blij mee... Heel prettige ervaring vooral door het persoonlijke contact. Daarbij goed advies, goede bereikbaarheid, afspraken die worden nagekomen, en, niet in de laatste plaats, een resultaat waar ik blij mee ben. Het ging om 8mm film, zwartwit, uit de jaren 40-50.

Voor mij was een belangrijke overweging dat mijn materialen ter plekke werden verwerkt, dus niet werden opgestuurd naar een derde partij. Ik heb ook gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een stukje... Voor mij was een belangrijke overweging dat mijn materialen ter plekke werden verwerkt, dus niet werden opgestuurd naar een derde partij. Ik heb ook gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een stukje mee te kijken met de verwerking, dat was heel verhelderend.