Peter Beenhakker

De heer Tomeij nam rustig de tijd om de mogelijkheden uit te leggen. Hij maakte het verhaal over het resultaat niet mooier dan het zou kunnen worden. We zijn heel tevreden over het resultaat en... De heer Tomeij nam rustig de tijd om de mogelijkheden uit te leggen. Hij maakte het verhaal over het resultaat niet mooier dan het zou kunnen worden. We zijn heel tevreden over het resultaat en gaan zeker Filmoverzetten.nl volgende films laten overzetten.

Expertise, vriendelijkheid van de heer Tomeij, snelheid van werken.

Jan vlasblom

Wat ze beloven doen ze

Prima kwaliteit

Lidwien

Snel en professioneel gewerkt om een flinke stapel negatieven om te zetten naar digitale foto´s

Fijn om steeds via WeTransfer alvast gedeeltes te ontvangen. En dit zonder dat er nog maar iets was aanbetaald. Wat een vertrouwen!

Ernst van Erkelens

De eerste opdracht duurde erg lang door drukte. De tweede opdracht was beduidend sneller klaar. De kwaliteit van de scan is prima.

Frank

Uitstekens

Professioneel, meedenkend en voordelig

Veerle

Bijzonder professionele en snelle overzetting van mijn mini-DV's en 8 mm cassetjes naar MP4!

Snelle dienstverlening, verzending van de bestanden via We Transfer, aangenaam contact

Ton Kallenberg

Vriendelijke en deskundige begeleiding

goede suggesties over de wijze hoe om te gaan met de films

Ad Jereskes

Goede en snelle servicd

M Smit

Uitstekend

Betrouwbaar en kundig,goed advies om evt. De beelden nog mooier te maken als dat nodig mocht zijn,Frans zou ik iedereen aanraden die films wil overzetten.Je krijgt echt waar voor je geld

M.L. van Zonneveld

Goede service

Vriendelijke en professionele benadering.