Filmoverzetten.nl

Super, ben heel blij dat ik mijn dierbare videobanden bij dit bedrijf heb over laten zetten. Herinneringen zijn nu veilig op een usb-stick.

Je wordt netjes telefonisch op de hoogte gehouden, snelle service

Erna Melis

Via via kwam ik bij filmoverzetten.nl terecht. Ik had twee 8 mm. filmpjes van ieder 4 minuten die mijn vader van ons als kleine kinderen had gefilmd. Nu mijn beide ouders overleden zijn waren wij,... Via via kwam ik bij filmoverzetten.nl terecht. Ik had twee 8 mm. filmpjes van ieder 4 minuten die mijn vader van ons als kleine kinderen had gefilmd. Nu mijn beide ouders overleden zijn waren wij, hun kinderen, heel erg benieuwd of 'daar nog iets van te maken was' zodat wij 'terug in de tijd konden'. Wij waren bang voor de kwaliteit van de film maar Frank heeft er iets prachtigs van gemaakt: professioneel. Wat mij aansprak in het contact met Frank, was zijn persoonlijke benadering. Erg fijn en prettig!
Wij zijn er heel blij mee!

Professioneel en persoonlijk

Robert Visser

Oude smallfilms en recorderopname gedigitaliseerd

prima werk en niet duur

R. Zwaard

Vriendelijk en professioneel. Zeer bereidwillig om direct meerdere kopieën te maken zonder meerprijs.

Odensehuis de Linde Delft

Top bedrijf! Eigenaar is zeer klantvriendelijk en service gericht! Kwaliteit van film overgezet op USB van zeer goede kwaliteit! Een aanrader!

Snel, dezelfde dag nog klaar!

MH

Snelle en goede service

Snel en goede kwaliteit
Films worden niet opgestuurd dus geen kans op kwijtraken

Sirks

Prima bedrijf, prettige en snelle service

Marian

Topservice! Snel, goed en betrouwbaar.

Snelle service, goede kwaliteit ondanks de 20, 30 en zelfs 40 jaar oude films.

van Nes

Werk al ca. 50 jaar in de ICT en de laatste 20 jaar tevens in de digitalisering.
Onlangs bij filmoverzetten.nl een Betamax-band aangeleverd van 36 jaar oud met 3:19 uur aan beeld en geluid.
Zeven jaar geleden bij een bedrijf in Heerhugowaard laten digitaliseren doch het resultaat was zeer teleurstellend: onder meer het gehele beeld vol met dunne horizontale storingslijntjes naast enkele brede horizontale verminkingen.
Toch maar een poging gewaagd bij filmoverzetten.nl met de volgende ervaring:
1. Snelle reacties op mijn e-mails met vragen.
2. Band opgestuurd en 1 dag na ontvangst kreeg ik via e-mail met als inhoud:
"Betamax band bekeken. De band is op 2/3 van de bovenkant beschadigd door een horizontale lijn. Deze is niet weg te werken. Ik heb een test stukje verstuurd. Kijk eerst even aub.
3. Resultaat van die test was echter veel beter dan ik hoopte. Bovenkant beschadiging had ik zelf al gemerkt bij de digitalisering elders van 7 jaar geleden
4. Na groen licht van mij kreeg ik de volgende dag al via wetransfer een .mp4 bestand van 3.2 Gbyte waar ik meer dan 100% content mee ben!
5. En de prijs van 15 euro voor die uitstekende kwaliteit. Die is belabberd laag.
6. Weer een dag later kreeg ik keurig de originele band weer teruggestuurd.
Het aantal reviews waarin ik positief ben is minimaal. Deze is een uitzondering.
Waar een klein bedrijf met uitstekende apparatuur niet groot in kan zijn!

snelle respons; uitgebreide respons; meer dan uitstekende kwaliteit voor een 36 jaar oude Betamax band; absurde lage prijs voor geleverde kwaliteit

Wouter de Pierre

Prettige en professionele communicatie. Meedenkend en goed informerend.

Snelle reacties en telefonische service op eigen initiatief van dhr. Tomeij