Harry

Fantastisch bedrijf ! Snelle en duidelijke communicatie. Mijn 8mm filmpjes, sommige van 60 jaar oud, zijn keurig omgezet. Prachtige kwaliteit. Ik heb geen ervaring met andere bedrijven van dit... Fantastisch bedrijf ! Snelle en duidelijke communicatie. Mijn 8mm filmpjes, sommige van 60 jaar oud, zijn keurig omgezet. Prachtige kwaliteit. Ik heb geen ervaring met andere bedrijven van dit genre maar ze kunnen nooit beter zijn dan dit bedrijf ! Dikke 10....ik beveel het iedereen aan !!

Grootveld

Prettige bediening

Goede informatie van de mogelijkheden ,voordelig en snel

XINRAM multimediaspecialist

Goede communicatie, snelle levering, prachtig product

S. Baan

Prima, zeer tevreden.

Vriendelijk, correcte dienstverlening

anoniem

Digitaliseren videobanden

deskundig, adequaat en snel

Tobias Witteveen

Digitalseren super-8 filmpjes

Heldere voorlichting over keuzemogelijkheden. Professionele uitvoering.

P A Saeijs

Na 1e contact over het digitaliseren van 8mm films en cassettebandjes is de opdracht vlot en volgens afspraak uitgevoerd.

Klantgericht en prettig in de afwikkeling. Heldere communicatie.

Harrie Zonderop

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Goede kwaliteit en in een paar dagen gedaan

Goede kwaliteit en een goedkope prijs

Goossens

Pretiig

Snel

Maarten Mens

Ik leverde een paar hele oude filmpjes in, die zeer professioneel zijn gedigitaliseerd. Ontzettend leuk om de opnames op die manier te kunnen zien en bewaren. Contact is ook uiterst vriendelijk. Ik leverde een paar hele oude filmpjes in, die zeer professioneel zijn gedigitaliseerd. Ontzettend leuk om de opnames op die manier te kunnen zien en bewaren. Contact is ook uiterst vriendelijk.
Kortom, goede ervaring

Professioneel, zowel communicatief als technisch