Harald

Goed advies en dezelfde dag een e-mail ontvangen met mp4 file.

Professioneel apparatuur

Amanda

Goede kwaliteit overzetten oude films

Duidelijk advies en goede beeldkwaliteit, oude beelden mooi 'schoongemaakt' en beter van scherpte en kleur. Ook keuze om gewone of uitzonderlijke kwaliteit te kiezen, beiden goed!

Jos de Rooij

Snel resultaat en voor een schappelijke prijs

afspraak is afspraak

Eric Evers

Prima communicatie en uitleg m.b.t. eventuele problemen bij het digitaliseren

Kundig en vlotte afhandeling van het produkt

Maarten van Oort

Wij hadden een 8 mm film van onze trouwdag (1981) Gemaakt door n vriend. Na 81 nooit meer gezien. (Ook geen apparatuur om af te draaien) Via deze website de mogelijkheid gehad. Frans informeerde ons... Wij hadden een 8 mm film van onze trouwdag (1981) Gemaakt door n vriend. Na 81 nooit meer gezien. (Ook geen apparatuur om af te draaien) Via deze website de mogelijkheid gehad. Frans informeerde ons duidelijk op onze vragen via whatts app en mail. Zeer vlotte reactie! Ook binnen een dag omgezet. Het betrof n proefscan, Frans zette echter de hele film om 6 min). Zeer tevreden!!

Duidelijke info en toelichting vooraf.
Laagdrempelige bereikbaarheid.
Zeer vlotte reacties.
Snel resultaat na oosturen film.

Mandy De Visser

Fantastische service! Vandaag was de begrafenis van mijn moeder, en dankzij Frans konden we er een filmpje tonen waar de nabestaanden met een lach en een traan naar gekeken hebben. Hij zette de dvd... Fantastische service! Vandaag was de begrafenis van mijn moeder, en dankzij Frans konden we er een filmpje tonen waar de nabestaanden met een lach en een traan naar gekeken hebben. Hij zette de dvd over naar mp4, knipte het juiste fragment los, corrigeerde de kleur en zette de originele muziek eronder. Klaar voor gebruik. Goud waard, zoiets.

Inlevingsvermogen, meedenken

Mandy

Fantastisch

Persoonlijke aandacht, snelheid, meedenken en net een beetje meer doen dan gevraagd. We kunnen op de begrafenis van mijn moeder een filmfragment laten zien met goed geluid en goed beeld. Goud waard.

T. Engelenburg

Goede ervaring

Snel en vakkundige service. Vriendelijke eigenaar.

Jos

Video's overzetten was makkelijk en snel.

Goede informatie en verwachtingen over het resultaat, prettige manier van contact (no nonsense)