Wijnand Steenwijk

Mijn filmpjes waren 30 jaar oud en staan nu perfect op usb stick en vervolgens in de cloud. Erg blij mee en mijn kinderen en kleinkinderen zijn hier ook erg blij mee.

Snelheid en kwaliteit

Arnold

Aardige mensen goede kwaliteit

Komt afspraken na

Pauline

Deskundig, klant vriendelijk en snel.

André van den Berg

Klantgerichte en oplossingsgerichte werkwijze met een persoonlijke benadering. Uitstekend bedrijf!

Klantgericht, oplossingsgericht, persoonlijk

Sebastian

Filmoverzetten.nl is een top manier om je oude videobanden snel, goed en betaalbaar te laten digitaliseren. Frans is een betrouwbare en erg vriendelijke professional die ik eeuwig dankbaar ben voor... Filmoverzetten.nl is een top manier om je oude videobanden snel, goed en betaalbaar te laten digitaliseren. Frans is een betrouwbare en erg vriendelijke professional die ik eeuwig dankbaar ben voor het vereeuwigen van onze familieherinneringen.

Erg vriendelijk, lekker snel en professioneel gedaan.

D.G.H.van den Hoorn

Niets te klagen

Direct telefonisch contact. Belt netjes terug

nvt

Snel , goed , efficient, klantvriendelijk

snel , goed , efficient, klantvriendelijk

Gerhard

Snelle, persoonlijke service. We hadden materiaal van allerlei aard (video8, hi8, miniDV, VHS, 8mm film, dubbel 8) en zagen zelf bijna door de bomen het bos niet meer. De eerste lading is inmiddels... Snelle, persoonlijke service. We hadden materiaal van allerlei aard (video8, hi8, miniDV, VHS, 8mm film, dubbel 8) en zagen zelf bijna door de bomen het bos niet meer. De eerste lading is inmiddels keurig gedigitaliseerd en volgens afspraak afgeleverd. Wij zijn tevreden!

Mooi eindresultaat en heldere adviezen.

Marlinde vonk

Goed!

Snel, goede communicatie, kwaliteit video’s

Rob Veilbrief

Goede service, professioneel bedrijf.

Vakkundig overgezet van 16mm film naar digitale versie. Bedankt!!