Edit Papai

Very professional service

Fast service, affordable price, polite staff

Karlijn

Ontzettend fijn!

Snel & gemakkelijk afspraak maken, snelle levering product, zonder extra kosten een stukje film wat ik zelf niet meer op de originele tape/camera had gezien gedigitaliseerd ontvangen.

Ray

Goede service en communicatie. En hele mooie resultaten tegen een mooie prijs

Galied hohmarow

Super goed

Snel, correct en kwaliteit!

john vd valk

Super positief, gezellig, verstand van zaken en op tijd leveren

gemakkelijke omgang, verstand van zaken

Paul Natan

Ik heb het contact met dit bedrijf als zeer positief ervaren.

Bijzonder vriendelijk ontvangen. Heel service gericht. Alle tijd voor een uitgebreide uitleg over het proces en het te verwachten eindresultaat. Snelle verwerking en uitstekende kwaliteit van het... Bijzonder vriendelijk ontvangen. Heel service gericht. Alle tijd voor een uitgebreide uitleg over het proces en het te verwachten eindresultaat. Snelle verwerking en uitstekende kwaliteit van het eindproduct. Zelfs bij een aantal filmscenes de kwaliteit extra verbetert zonder meerkosten!

Aad Moget

Fantastisch geholpen.
Fantastisch geholpen.
Telefonisch een afspraak gemaakt, kon de smalfilms, de 8mm, en VHS banden meteen brengen. Naderhand vond ik thuis nog meer films, ook die kon ik meteen brengen. Kreeg via we transfer eerst een stuk film, om te beoordelen of dat dit naar wens was. Alles was boven verwachting snel klaar. Had een HD meegeleverd waar alles op was gezet. Bij het ophalen meteen afgerekend, had op een hoger bedrag gerekend, maar het kwam veel lager uit.
Waren erg blij toen we thuis het resultaat bekeken.

Vriendelijk, duidelijkheid.

Rapmund

Top

Snel en netjes alle filpjes v vroeger gedigitaliseerd

Frank Herrebout Film

Uitstekend

Zeer hoge kwaliteit, persoonlijke aandacht, goede bereikbaarheid

historische vereniging rijswijk

Perfect en geinteresseerd