Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Prima artikelen en snelle bezorging

Durk

Uitgebreid assortiment
Reële prijzen

ed brinkhuis

Ik was voor mijn werk op zoek naar led vluchtweg verlichting om een proef opstelling te maken, via internet kwam ik op de site van Fifty Commerce terecht waar ik vond wat ik zocht en met een mooie... Ik was voor mijn werk op zoek naar led vluchtweg verlichting om een proef opstelling te maken, via internet kwam ik op de site van Fifty Commerce terecht waar ik vond wat ik zocht en met een mooie prijs. Na het lezen van een duidelijk productinformatie blad hebben we besloten om er een paar aan te schaffen. Nadat we ze hadden aangesloten kwamen we tot de conclusie dat het een goed product is dat mooi licht geeft en goed werkt. we gaan meer van bestellen.

Positief: snelle levering en juiste producten. Goed verpakt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

L. Groenendaal

Super goede en vriendelijke service, op het moment van levering bleek de lamp stuk te zijn na telefonisch contact hebben ze snel een nieuwe geleverd! Top service!!

Rob

Prima LED bouwlamp. Snel geleverd en uitstekend verpakt. Lamp functioneert uitstekend en wordt helemaal niet warm!
Zeker aan te bevelen!

Eric

Snelle levering . Degelijke produkten . Goed verpakt .

Goed product, snelle levering

Hazelberg's paarden en pony's

Super tevreden

Rick

Goede duidelijke web winkel!
Snelle levering en goede kwaliteit producten!
Bedankt hier voor!