Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Zeer goedkoop. Betaal bij de plaatselijke lampenwinkel meer dan 5x zoveel voor dezelfde lampen. Dus dan is de keus niet zo moeilijk. Zelfs al zou ik maar een lamp bestellen dan ben ik inclusief... Zeer goedkoop. Betaal bij de plaatselijke lampenwinkel meer dan 5x zoveel voor dezelfde lampen. Dus dan is de keus niet zo moeilijk. Zelfs al zou ik maar een lamp bestellen dan ben ik inclusief verzendkosten nog voordeliger uit.

Gewe ook dih als je iets besteld snelle levering en bij problemen heel netjes geholpen

VVE waterkant-Broekhof

Vlot en zorgvuldig. Pakket was uitstekend ingepakt.

stichting BASIS

Via de website goede en duidelijke informatie en prijs is goed van de artikelen.

Laurens

Duidelijke website, snelle en correcte levering.

Klusbedrijf voskamp

Super goed bedrijf!
Snelle levering en keurig volgens afspraak
Ik wil geen andere partij meer
Heb er zakelijk diverse gehad maar hier kan iedereen wat van leren.

Gr...
Super goed bedrijf!
Snelle levering en keurig volgens afspraak
Ik wil geen andere partij meer
Heb er zakelijk diverse gehad maar hier kan iedereen wat van leren.

Gr Erik Voskamp

Gemeenschapshuis Ut Tref

We hebben een goede ervaring met dit bedrijf.
Snelle levering en ook de afhandeling van een defect artikel was perfect.

Nander

Prima service! Snelle levering. Goede producten

G.J. Doornink

Jammer dat de webshop wat “hapert” maar middels een mail wordt alles prima verwerkt en geleverd!

Stichting Dorpshuis Oosterhuizen

Noodverlichting besteld 10 stuks tegen kortingsprijs. Net even iets te snel want er waren er 12 nodig. Gebeld en alsnog 2 extra besteld en gekregen tegen kortingsprijs. Prima service, snelle... Noodverlichting besteld 10 stuks tegen kortingsprijs. Net even iets te snel want er waren er 12 nodig. Gebeld en alsnog 2 extra besteld en gekregen tegen kortingsprijs. Prima service, snelle levering.