Offerte

VV Foreholte

Uitstekend

van a tot z prima

nee

Wij hebben afgelopen weekend 38 fietsen gehuurd.

Zeer vriendelijk contact.

Aad van Groningen

2 weken FIETSEN ca. 50 fietsen gehuurd voor de Olympische zwemploeg van Australië, tijdens hun laatste voorbereiding in Eindhoven voor hun vertrek op 19 juli naar de WK in Boedapest. De Aussies... 2 weken FIETSEN ca. 50 fietsen gehuurd voor de Olympische zwemploeg van Australië, tijdens hun laatste voorbereiding in Eindhoven voor hun vertrek op 19 juli naar de WK in Boedapest. De Aussies kunnen niet erg goed fietsen (het isdaar niet gebruikelijk en gevaarlijk) maar op deze makkelijke fietsen van zeer gedoe kwaliteit verliep het uitstekend! Brengen en ophalen was een TOP service en klant vriendelijk personeel. Mijn advies : TOP organisatie, DOEN!

Service en afspraken : TOP

Verbeterpunten

Zou ik niet kunnen melden?

Fietsen gehuurd voor gasten

snelheid van reageren

nee

Ckv VALTO

Perfect

Sterke punten.

De contact persoon was ook de chauffeur .

Niet dat ik weet .

Michel Rutten | BuroEvent evenementen organisatiebureau

Zeer prettig!

Sterke punten.

Vriendelijk, flexibel, punctueel en zeer goed onderhouden fietsmateriaal.

Verbeterpunten

Zou geen kunnen bedenken momenteel

Refresco

Als bedrijf hebben wij een zeer goede ervaring gehad met Ben Mey Tweewielers. Wij hadden 10 tandemfietsen gehuurd inclusief helmen. Alle materialen waren uitstekend in orde en werden met veel... Als bedrijf hebben wij een zeer goede ervaring gehad met Ben Mey Tweewielers. Wij hadden 10 tandemfietsen gehuurd inclusief helmen. Alle materialen waren uitstekend in orde en werden met veel enthousiasme gebracht. Daarnaast werd er nog even de tijd genomen om een korte uitleg te geven bij de fietsen. Ook het ophalen van de fietsen verliep prettig. Zeer zeker een aanrader!

Goede communicatie

Heel behulpzaam en vriendelijk

Bij Ceulemans - Groepsaccommodaties en zeilen

Super!

Sterke punten.

Snel, flexibel, afspraken worden nagekomen.

Ik heb naar alle tevredenheid een zeer groot aantal fietsen gehuurd op 23 januari.

Persoonlijk, flexibel