Duidelijk web, goede prijs, snel verzongen

Bas

Voor de derde keer robuuste sloten gekocht bij dit bedrijf, Voorbeeldige levering, maar de informatie op de website kan beter.

Ruime keuze, concurrerende prijzen.

Door nameten aangeven in specificaties wat de werkelijke lengte ( binnenmaat) is van de kettingsloten na dichtklikken. Want de informatie van de fabrikant is onnauwkeurig. Het bestelde ABUS Iven kettingslot 110cm ART-2 is 10 cm langer :), maar het Pro-tect Kettingslot Opal ART-3 10 MM - 100 CM is in werkelijkheid 10 cm korter. Het Protect slot paste daarom maar net om voorwiel+frame vast te zetten in de standaard fietsbeugel. Doordat retourneren op eigen kosten is, heb ik er geen werk van gemaakt.

Tip: geef bij de ART beoordeling een hyperlink naar de ART website, zodat je kan zien dat het keurmerk# echt is. Bijv https://www.stichtingart.nl/is-mijn-slot-goedgekeurd/?fwp_goedkeurnummer=Iven

Link

Twan de Loos

Ervaring heb ik niet was eenmalige aktie.

Kiezen bestellen betalen verzenden ontvangen alles duidelijk en gaat super snel.

Heb ik geen. Ga zo door

William Toepoel

Gevonden via googleczoeken. Bestelling was makkelijk geplaatst en zending snel geleverd

Wouter

Website overzichtelijk. Snelle levering

Zorg voor gratis bier

Baert A

Snelle correcte levering van het juiste product. Het was namelijk een slot om een gebroken slot te vervangen.

Ja. Goede beschrijving en foto's van de verschillende sloten.

Neen.

Goede service

Lani

Excellent service. I ordered the product Thursday evening and I received it Friday afternoon. I use internet for a lot of shopping, and so far Fietslot.nl is the fastest.

They deliver on time, as promised in their website. And they sell good products.

Keep on doing what you do. You're the best!

Prima, alles snel en goed verzorgd aangekomen