luc v

Snel geleverd en goede prijs

snel geleverd en goede prijs

Bakker

Mijn ervaring is als je wat besteld dat het er snel is en niet geheel onbelangrijk de prijs

De voorraad

Heb geen bedrijf

Goede ervaringen

Goede bericht geving en snel geregeld

Ameel

Veertien dagen geleden een aantal rolletjes stuurlint besteld. Direct betaald, maar na een week nog altijd geen track & trace ontvangen. Paar keer naar klantendienst gemaild, maar telkens... Veertien dagen geleden een aantal rolletjes stuurlint besteld. Direct betaald, maar na een week nog altijd geen track & trace ontvangen. Paar keer naar klantendienst gemaild, maar telkens automatische mail teruggekregen. Is nu reeds veertien dagen, geen t&t, geen antwoord, en geen kleefband. Ook geen geld teruggestort. Geen telefoonnummer gevonden waar ik naartoe kan bellen. Vanuit China vlugger bediend dan Nederland…

Dennis

Waardeloze Ervaring!

Ik bestelde een fiets in mei en mijn enthousiasme was van korte duur. Na slechts één dag gebruik viel een van de pedalen eraf door de slechte assemblage van de bezorger. Serieus, hoe moeilijk kan het zijn om een fiets fatsoenlijk in elkaar te zetten?

Maar wacht, het wordt nog erger. Na contact op te nemen met de klantenservice, kreeg ik te horen dat ze me een nieuwe crankset zouden sturen. Prima, dacht ik. Maar wat volgde, was een twee weken durende verzendmarteling. Twee weken zonder mijn fiets, terwijl ik er al voor betaald had!

Fietsonline.com, jullie hebben mijn vertrouwen verpletterd. Jullie leveren niet alleen inferieure producten, maar jullie klantenservice is ook een lachertje. Ik zal nooit meer iets bij jullie bestellen.

Conclusie: Als je je tijd en geld wilt verspillen, ga dan vooral door met bestellen bij fietsonline.com. Voor mij is het een dikke NEE!

troep

Slecht

Lotte Vink

Enorm slecht

Vriendelijke klantenservice

Fietsonline.com

Snelle levering, scherpe prijs!

Goede service.

Joost Möller

Sturen ongevraagd e-mails zonder mogelijkheid afmelden

Pim

Buitenband met speciale maat besteld. Levering voldeed compleet aan de verwachtingen. In goede staat ontvangen.

Leveringstijd zoals aangegeven, en kort. Met grootste zorg ingepakt.