J.W.

Zeer slechte communicatie en dito service. Dit bedrijf zijn ‘dozenschuivers’ d.w.z fiets komt rechtstreeks uit de fabriek en wordt thuis afgeleverd en het enige dat wordt gedaan is het stuur... Zeer slechte communicatie en dito service. Dit bedrijf zijn ‘dozenschuivers’ d.w.z fiets komt rechtstreeks uit de fabriek en wordt thuis afgeleverd en het enige dat wordt gedaan is het stuur rechtzetten, vervolgens mag je er hooguit 2 minuten op fietsen om te testen, vervolgens alleen maar ellende met fiets gehad omdat de fiets helemaal niet was afgesteld, de fiets zwabberde enorm, levensgevaarlijk zelfs en hun kennis is zo beperkt dat ze niet wisten waar dat zwabberen vandaan kwam, met nog meer ellende dus maar naar een Echte Spartadealer in de buurt geweest en men schrok ervan hoe de fiets was afgeleverd. Letterlijk werd gezegd dat de fiets Rechtstreeks uit de fabriek uit de doos kwam en er helemaal niets was afgesteld. Ik raad deze Fietscowboys dan ook niet aan! Zeer slechte service hoewel welke service. Had ook een onderhoudspakket Cq servicebeurtpakket afgesloten voor €20 maar dat bleek dat je dan €20 korting krijgt op de 1e servicebeurt dus een sigaar uit eigen doos! Werkelijk Schandalig, geen woorden voor!

Helemaal Geen, alleen maar Negatieve punten

Reactie Fietsonline.com:

Beste heer / mevrouw, Graag ontvangen we uw ordernummer aangezien wij onder uw naam noch onder uw email adres een order kunnen vinden van een fiets. Mocht de fiets inderdaad bij ons gekocht zijn dan... Beste heer / mevrouw, Graag ontvangen we uw ordernummer aangezien wij onder uw naam noch onder uw email adres een order kunnen vinden van een fiets. Mocht de fiets inderdaad bij ons gekocht zijn dan moet dit opgelost worden. Wij betwijfelen het echter of u de fiets wel bij ons aangeschaft heeft. We horen graag van u

Fhhi

Goed en snelle levering

Paul Bosteels

Heel ruim gamma.

Stiptheid. Een echte aanrader.

Martin

Duidelijke website ,goede prijzen

Heldere site ,snelle levering

Erwin

Een keer besteld en dat is prima verlopen

mickey

Super slecht

beloofd binnen 24 uur thuis geleverd. 5 dagen later er zel moet omgaan zie hier geen sterke punten in

Vdm

Geweldig!

Goede kwaliteit, snelle levering.

JW

supersnelle levering