Janneke

Top!! Hele goede service!!
Klantvriendelijk!!

Snack bar Bij den Belg

Prima en correct

Jan Boernoom

Twee bestellingen gedaan. Een positief.

vuurwerkhal.nl

Snel en goedkoop.

Reactie Fietsenrekkenhandel:

Goedemiddag Vuurwerkhal.nl, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! Goede zaken de komende weken en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke... Goedemiddag Vuurwerkhal.nl, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit waarderen wij altijd enorm! Goede zaken de komende weken en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Chantal

R. de Hoop

Het was de tweede keer, dat ik passepartouts besteld heb. De manier, waarop de bestelling en de afhandeling ervan verliep, was buitengewoon plezierig. Duidelijk, snel en efficient. Ik ben een zeer... Het was de tweede keer, dat ik passepartouts besteld heb. De manier, waarop de bestelling en de afhandeling ervan verliep, was buitengewoon plezierig. Duidelijk, snel en efficient. Ik ben een zeer tevreden klant en heb dat ook aan de leden van onze fotoclub verteld.

Reactie Fietsenrekkenhandel:

Goedemiddag Louise, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit vinden wij altijd erg fijn om te horen! In ieder geval weer veel plezier van de aangekochte passe-partouts en uiteraard graag... Goedemiddag Louise, Hartelijk dank voor de leuke review! Dit vinden wij altijd erg fijn om te horen! In ieder geval weer veel plezier van de aangekochte passe-partouts en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

anonymous

Reactie Fietsenrekkenhandel:

Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijst en uiteraard graag tot een volgende... Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor de fijne review! Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van de aangekochte lijst en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

Restaurant & Hotel De Fortuna

Fijne snelle service.

Reactie Fietsenrekkenhandel:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de fijne review. Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van het aangekochte krijtbord en uiteraard graag tot een volgende... Goedemiddag, Hartelijk dank voor de fijne review. Dit waarderen wij altijd enorm! In ieder geval veel plezier van het aangekochte krijtbord en uiteraard graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Linsey

Bloemenshop hogenboom

Super snelle en goede service

Goedemorgen Cynthia,

Hartelijk dank voor de leuke review!

Dit waarderen wij altijd enorm!

Fijne dag vandaag en uiteraard graag tot een volgende bestelling!

Linsey