FestLab

Laure-lise Robben

Absoluut een aanrader!

Dankjewel, Laure-Lise!

Evelien W

Originele geboortekaartjes, snelle reactie bij vragen, goede opvolging, ruime keuze aan doopsuiker en verpakkingen. Wij zijn tevreden met het resultaat!

Hoi Evelien,
Dankjewel voor de mooie woorden! Jullie blij maken, is waar we het voor doen :)

Dorien Verhemeldonck

Leuk aanbod aan doopsuiker, snel antwoord bij vragen.

Reactie FestLab:

Dankjewel voor de fijne feedback, Dorien!

Marianne

De beste manier om de geboorte van je spruit te vieren!! Geweldig team, goede opvolging en communicatie. Ze helpen zo goed bij het kiezen van het juiste kaartje en toebehoren. Ik voelde me meteen op... De beste manier om de geboorte van je spruit te vieren!! Geweldig team, goede opvolging en communicatie. Ze helpen zo goed bij het kiezen van het juiste kaartje en toebehoren. Ik voelde me meteen op mijn gemak

Hoi Marianne,
Wauw, dankjewel voor de fijne feedback! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent van onze samenwerking! :)

Camille

Een super aangename ervaring, van de eerste kennismaking tot het ontvangen van het kaartje! Het leuke team van FestLab heeft samen met ons gezocht naar een kaartje en doopsuiker dat perfect bij onze... Een super aangename ervaring, van de eerste kennismaking tot het ontvangen van het kaartje! Het leuke team van FestLab heeft samen met ons gezocht naar een kaartje en doopsuiker dat perfect bij onze wensen aansloot. Een aanrader voor iedereen! :)

Hoi Camille,
Dankjewel voor de superleuke review! Dit betekent heel veel voor ons :)

Inge Roos

Super service en super mooi aanbod van kaartjes en doopsuiker. Wij kregen al heel veel complimentjes over het resultaat!

Hoi Inge,
Oo, wat fijn! Dankjewel voor de mooie woorden! :)

Jennifer Coucke

Online

Aline

Leuk assortiment, maar vooral een heel fijn contact, zeer snelle reacties en gepaste oplossingen!

Hoi Aline,
Dat doet zoveel deugd om te horen, dankjewel voor de feedback! :)