FestLab

Aline

Super! Prachtige producten, heel veel tips en goede begeleiding bij het maken/kiezen van een geboortekaartje en doopsuiker. Zeker een aanrader!

Dankjewel, Aline!
Zo leuk dat we je mochten bijstaan bij jullie mijlpaal! :)

Yannice

Snelle service, vlotte communicatie, heel vriendelijk en mooie producten, aanrader dus!

Dankjewel, Yannice!

Carol Tijtgat

Toffe site en leuke producten

Reactie FestLab:

Dankjewel, Carol! Altijd fijn om te horen! :)

Laure-lise Robben

Top aanrader!

Dankjeweeeeell!! :)

Fam. Ceulemans-Gyselaers

100% tevreden over het eindresultaat! We gingen voor ons geboortekaartje van onze zoon Kamiel voor pakket M en dat ging supergoed. De dames van Festlab snapten meteen hoe we het zagen en na enkele... 100% tevreden over het eindresultaat! We gingen voor ons geboortekaartje van onze zoon Kamiel voor pakket M en dat ging supergoed. De dames van Festlab snapten meteen hoe we het zagen en na enkele vlotte bewerkingsrondes was het helemaal zoals we het voor ogen hadden. Ook van de doopsuiker zeer tevreden. Er is een groot aanbod, goede uitleg over hoe je alles moet in elkaar knutselen, en creatieve vrijheid om helemaal los te gaan :) we zouden het zo opnieuw doen!

Reactie FestLab:

Dankjewel voor de superleuke review!
We vinden het zelf ook een héél geslaagd resultaat! :)
Geniet nog van jullie kleine man en gezinnetje!
Groetjes,

Fam. Verelst

Voor onze laatste telg in het gezin kozen we voor een geboortekaartje bij Festlab. We wilden graag een op maat gemaakt kaartje waarbij een tekening ons complete gezin duidelijk schetste. Na heel wat... Voor onze laatste telg in het gezin kozen we voor een geboortekaartje bij Festlab. We wilden graag een op maat gemaakt kaartje waarbij een tekening ons complete gezin duidelijk schetste. Na heel wat mailverkeer en een goede communicatie zijn we heel tevreden van het eindresultaat. Ze hebben ons ook begeleid in het kiezen van het doopsuiker. De duidelijke en open communicatie is zeker een troef van dit team! Uiteraard zijn de dames zeer creatief en helpen ze je graag vooruit met al je vragen! Van onze 3 doopsuikers, zijn we het meest tevreden van deze :). Groetjes, fam. Verelst!

Hoi Kala,
Wauw, zo leuk om zo'n leuke feedback te mogen lezen.
Dankjewel dat we jullie mochten bijstaan in deze mooie tijd :)

Leen segers

Voor ons 2de kindje zijn we naar festlab gegaan voor de kaartjes en de doopsuiker. Topservice ;-), veel positieve feedback gekregen op de kaartjes trouwens

Hoi Leen,
Dat is altijd fijn om te horen! Ook jij bedankt voor de positieve feedback :)

Janinka

Niet zo tevreden…