FestLab

Julie De Raedt

Super snelle levering en service! En heel tevreden over de kwaliteit van de producten, net zoals verwacht (of toch gehoopt!) :)

Claudia

Snelle levering, mooi verpakt. Heel tevreden.

Farah R

Mooi kwalitatief en ruim aanbod aan verpakking voor geboortesuikertjes.

Yara Soyez

Zeer snelle service en zeer vriendelijk.

Nadescha Turlinckx

Uitstekend!

Ellen

Geweldig! Jullie wisten meteen onze ideeën om te zetten in een geboortekaartje waar we enorm blij mee waren!

Elien

Geen reactie op mails en dan 1 maand voor je moet bevallen, contacteren ze je dat je moet betalen wegens annuleren van bestelling.

Reactie FestLab:

Dag Elien,
Dag Elien,
Heel jammer om dit te lezen! Vooral omdat het zeker niet allemaal juist is wat je zegt. Wij stuurden jou als laatst een mail wat we dan ook zwart op wit kunnen bewijzen ;). Het was idd onze taak om sneller initiatief te nemen omdat je nog niet had geantwoord. Maar ook hier ben je mede verantwoordelijk voor.
Het is zeker geen probleem dat je elders iets mooiers hebt gevonden maar wanneer je een bestelling geplaatst hebt en we zijn voor jou aan de slag gegaan met een ontwerp zijn hier uiteraard annulatiekosten aan verbonden. Het zou fijn zijn moesten mensen dit gewoon op een vriendelijke manier kunnen aangeven.
Nog veel succes verder!

Sanne

Fantastisch! Heerlijke samenwerking met een fantastisch resultaat. Grote fan!

Sarah Devos

Zoals steeds top!! De persoonlijke en vlotte communicatie apprecieer ik super hard.