FestLab

Goedele Wittouck

Topservice! mooie ontwerpen en snelle levering

Reactie FestLab:

Super om te horen dat de kerstkaarten in de smaak vielen!! Dankjewel om telkens weer aan ons te denken ;)!
Veel liefs!

Annelien

Steeds snelle en duidelijke communicatie. Een ruim aanbod, waardoor we zelf onze doopsuiker konden samenstellen .
Wij zijn zo blij met het resultaat van het geboortekaartje en doopsuiker. Ook kregen we HEEL veel leuke reacties van onze omgeving!

Reactie FestLab:

Zo leuk om te horen zeg!! Daar worden wij een beetje stil van 💛!
Lieve groetjes,

Leen

Super tevreden over FestLab, een echte aanrader voor je geboortekaartje en doopsuiker bij hen te kiezen! Ze zijn heel vriendelijk, luisteren goed naar de wensen van de ouders, communicatie ook... Super tevreden over FestLab, een echte aanrader voor je geboortekaartje en doopsuiker bij hen te kiezen! Ze zijn heel vriendelijk, luisteren goed naar de wensen van de ouders, communicatie ook top,...

Reactie FestLab:

Zo leuk om te horen Leen! Ik geef de complimenten hier uiteraard door ;).

Anke Moons

Top service

Reactie FestLab:

Heel fijn om te horen ;)!

naoussa Van Himste

Super!

Reactie FestLab:

Dankjewel voor jouw review Naoussa!

Paulien Cuypers

Een aanrader voor iedereen!

Reactie FestLab:

Super leuk dat je zo tevreden bent, Paulien!
Leuk dat je de tijd nam voor deze mooie review! Bedankt!
Veel liefs,

Ulika Geladé

Leuke webshop

Reactie FestLab:

Dankjewel voor jouw review Ulika!

Liesbeth Sterckx

Ook voor ons tweede zoontje kozen we voor FestLab. Opnieuw zeer tevreden over het geboortekaartje en extra's voor onze doopsuiker. Ook de communicatie verloopt prima. Een aanrader!

Reactie FestLab:

Zo fijn om te horen zeg!! En we vonden het telkens een plezier om met jullie te mogen samenwerken!
Veel liefs,

Laura Van der paal

Leuke website, duidelijke informatie, toffe producten voor een goede prijs. Snelle, duidelijke en heel vriendelijke communicatie!

Hoi Laura!
Dankjewel voor jouw reactie, heel fijn om te horen!!
Liefs, Nele & het festLab-team

Kelly

Super goede service!

Reactie FestLab:

Dankjewel dat je de tijd nam voor deze feedback, Kelly! :)
Liefs,