FestLab

Jesse

Super toffe kaartjes, uitgebreide keuze aan bijpassende doopsuiker ideetjes. zeer aangenaam contact en goed advies gehad. kortom zeer tevreden en zeker een aanrader

Katrien Bruyninckx

Zeer tevreden! Uitgebreide keuze aan vooraf ontworpen geboortekaartjes, een aangenaam contact bij de aanpassingen hiervan, en een prachtig ingericht Inspiratieatelier voor de doopsuiker.

Maurine

Niet tevreden door late levering

Brigitte Landsvreugt

Super! De bestelde items waren exact zoals afgebeeld op de site en prima verpakt. Zelfs de droogbloemen (waar ik wat bang voor was) zijn in prima staat toegekomen.

Maxine

Wij lieten het geboortekaartje voor ons zoontje ontwerpen en kozen ook bijpassende doopsuiker. Hoewel wij maar een abstract idee in ons hoofd hadden en dus niet goed konden verwoorden wat we wilden... Wij lieten het geboortekaartje voor ons zoontje ontwerpen en kozen ook bijpassende doopsuiker. Hoewel wij maar een abstract idee in ons hoofd hadden en dus niet goed konden verwoorden wat we wilden ontwierpen zij een kaartje wat precies was wat we voor ogen hadden, na enkele kleine aanpassingen kwamen we al snel tot een akkoord en een prachtig resultaat. Ook het uitgebreide aanbod aan doopsuiker zorgde ervoor dat we dit konden samenstellen precies zoals we wilden.

Jolien Paspont

Duidelijk en overzichtelijk.

Anouk

Wij deden beroep op festlab voor het ontwerp van ons geboortekaartje en bijpassende doopsuiker. Door het grote aanbod ontwerpen die je ook allemaal kan personaliseren, waren we direct verkocht. Wij deden beroep op festlab voor het ontwerp van ons geboortekaartje en bijpassende doopsuiker. Door het grote aanbod ontwerpen die je ook allemaal kan personaliseren, waren we direct verkocht.

Tijdens een bezoekje aan het atelier kregen we al een goed beeld van de opties, werden we bijgestaan met goede raad. Super leuk dat je met je ontwerp kan rondlopen en bijpassende doopsuiker kan uitzoeken.

Alleen maar complimenten voor het bestelproces: duidelijke communicatie, snelle reactie op vragen en vlotte, nette verzending. Ten slotte was het “doe-het-zelven” heel gebruiksvriendelijk! Kortom, een hele fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Eveline

Superlieve dames, veel uitleg over mogelijkheden. Mooie uitwerking van onze (veel op gevoel gebaseerde) ideeen. Soms wel moeilijker te bereiken (ouders wilden ons helpen en probeerden dringend te... Superlieve dames, veel uitleg over mogelijkheden. Mooie uitwerking van onze (veel op gevoel gebaseerde) ideeen. Soms wel moeilijker te bereiken (ouders wilden ons helpen en probeerden dringend te bellen, zonder succes). Ongelofelijk lief en empatisch bij onvoorziene gebeurtenissen, going the extra mile.

Chloë

Wij kozen voor een kaartje op maat en vonden het proces om dat uit te (laten) werken bij Festlab werkelijk de max! In het atelier brainstormden we samen over het kaartje en het doopsuikergeheel en... Wij kozen voor een kaartje op maat en vonden het proces om dat uit te (laten) werken bij Festlab werkelijk de max! In het atelier brainstormden we samen over het kaartje en het doopsuikergeheel en achteraf konden we alles vlot vastleggen via mail en bestellen op de webshop. We vonden het zalig om zelf aan de slag te kunnen gaan met het doopsuiker en zijn enorm enthousiast over de ondersteuning die we kregen door de lieve en creatieve dames van het Festlab-team! Dank jullie wel!

Van Moerkerke Lore

We kwamen via reclame online terecht op jullie website. En oef! Eindelijk het gevoel dat we keuze hadden tussen meerdere opties die we mooi vonden als geboortekaartje. Stuk voor stuk prachtige... We kwamen via reclame online terecht op jullie website. En oef! Eindelijk het gevoel dat we keuze hadden tussen meerdere opties die we mooi vonden als geboortekaartje. Stuk voor stuk prachtige ontwerpen! Een héél duidelijke website maakt het zeer makkelijk om alle wensen door te geven. Wij werkten enkel online en dit werd zeker niet als ongemak ervaren. We werden telkens heel snel en vriendelijk geholpen via mail. De service verliep heel vlot voor zowel ontwerp van geboortekaartje als het samenstellen van de doopsuikers. Wij raden zéker aan en komen zeker terug voor een volgende!