FestLab

Joris en Eveline

We zijn zeer tevreden over FestLab. Ze hebben heel leuke ontwerpen, waarmee ze je op weg helpen voor zowel het geboortekaartje als voor onze zelf samengestelde doopsuiker. Tegelijk is er voldoende... We zijn zeer tevreden over FestLab. Ze hebben heel leuke ontwerpen, waarmee ze je op weg helpen voor zowel het geboortekaartje als voor onze zelf samengestelde doopsuiker. Tegelijk is er voldoende ruimte voor eigen inbreng. Zeker een aanrader!

Stefanie

Zeer tevreden

Tasja Van Rymenant

Duidelijke website, fijne producten en snelle verzending!

Jolien, Lorenzo en Henri

Zeer goed. Zowel kaartje als doopsuiker ben hen laten maken/samenstellen. Zeer vlotte communicatie en uitgebreide keuze. Stonden ook steeds klaar voor advies, zeker een aanrader !

Jesse

Super toffe kaartjes, uitgebreide keuze aan bijpassende doopsuiker ideetjes. zeer aangenaam contact en goed advies gehad. kortom zeer tevreden en zeker een aanrader

Katrien Bruyninckx

Zeer tevreden! Uitgebreide keuze aan vooraf ontworpen geboortekaartjes, een aangenaam contact bij de aanpassingen hiervan, en een prachtig ingericht Inspiratieatelier voor de doopsuiker.

Maurine

Niet tevreden door late levering

Brigitte Landsvreugt

Super! De bestelde items waren exact zoals afgebeeld op de site en prima verpakt. Zelfs de droogbloemen (waar ik wat bang voor was) zijn in prima staat toegekomen.