FestLab

Estelle Buelens

Heel veel keuze, fijn dat er voorbeelden zijn waarop je je kan baseren, goede service

Reactie FestLab:

Dankjewel voor deze leuke review, Estelle!

Natalie

Fijne samenwerking, goede communicatie! Er werd goed geluisterd naar onze wensen waardoor alles vrij vlot ging! We zijn dan ook heel tevreden met ons geboortekaartje en onze doopsuiker!

Hi Natalie,
Dat is super fijn om te horen! Bedankt voor de mooie woorden en review!
We wensen jullie nog veel mooie momenten met Fil! :)
Nele en het FestLab-team

Gitte

Weer een superervaring! Mooie kaartjes, goede hulp bij het kiezen van de doopsuiker en een snelle oplossing voor een leverprobleem. Wij zijn fan!

Reactie FestLab:

Driemaal hoera, dankjewel Gitte! :)
Veel liefs!

Valerie

We zijn heel blij met ons geboortekaartje en doopsuiker! We werden goed geholpen, konden alles vragen en kregen snel antwoord. Heel fijne manier van communiceren!
Ook een supersnelle service!...
Ook een supersnelle service! Dezelfde dag waren onze geboortekaartjes al gedrukt!

Hoi Valerie,
Superleuk dat jullie zo tevreden zijn met onze samenwerking, altijd fijn om te horen! :)
Bedankt voor het vertrouwen en geniet nog van jullie gezinnetje!
Veel liefs,...
Hoi Valerie,
Bedankt voor het vertrouwen en geniet nog van jullie gezinnetje!
Veel liefs,
Nele en het FestLab-team!

Anneloor

Top team en top service! šŸ‘šŸ»

Reactie FestLab:

Oh, super leuk Anneloor! Dankjewel, dit betekent heel veel voor ons! :)

Eva

Super!

Dankjewel, Eva!!
Groetjes,

Kaatje Henderickx

Super vriendelijke dames, super goed georganiseerd, super goed geĆÆnformeerd, super kwaliteitsvol materiaal. Ik zou het zo opnieuw doen via Festlab!

Reactie FestLab:

Zoooo leuk om te horen Kaatje (de complimenten worden doorgegeven)! Wij hopen dan ook dat we in de toekomst nog een keertje met jullie kunnen samenwerken ;).
Geniet nog...
Geniet nog tezamen!!
Liefs,

Wendy De Bot

Super!

Reactie FestLab:

Dankjewel voor de reactie Wendy!
Groetjes!!

Deborah

Zeer goed

Reactie FestLab:

Fijn om te horen Deborah!

Jolien Van doren

Heel tevreden over Festlab! Veel keuze tussen mooie opties van kaartjes en doopsuiker, supervriendelijke mensen en goede service! ZĆ©ker een aanrader. Bedankt!

Hoi Jolien,
Zo leuk zeg!! Ik geef de complimenten hier door ;)!
Geniet nog van elkaar en wie weet tot een volgende!