FestLab

Anke

Super! Fijne creatieve dames die graag mee denken over het ontwerp en eventuele toebehoren. Ze luisteren naar de input van de klant en gaan hiermee aan de slag. Verder is ook geen enkele vraag te... Super! Fijne creatieve dames die graag mee denken over het ontwerp en eventuele toebehoren. Ze luisteren naar de input van de klant en gaan hiermee aan de slag. Verder is ook geen enkele vraag te veel, wat leidt tot een prachtig resultaat. Zeer tevreden van!

Hoi Anke,
Dankjewel voor de vele complimenten, daar worden wij wat stil van ;). Nog heel veel knuffelplezier met de kleine Marte!
Veel liefs!

Wendy De Bot

Top!

Dankjewel ;)!!

Steffi Goddeeris

Heel net ingepakt! Ook leuk met het kaartje er bij. Komt persoonlijk over!

Reactie FestLab:

Heel fijn om te horen!! Veel plezier met de producten!
Liefs,

Suzanne

Wij zijn heel blij met het geboortekaartje voor onze dochter Nele! Mooi ontwerp en fijn dat je het helemaal naar je eigen smaak kunt laten maken.. Leuk, creatief en een fijne communicatie. Dank... Wij zijn heel blij met het geboortekaartje voor onze dochter Nele! Mooi ontwerp en fijn dat je het helemaal naar je eigen smaak kunt laten maken.. Leuk, creatief en een fijne communicatie. Dank jullie wel!

Reactie FestLab:

Oh dat vinden we super om te horen!! Geniet nog van jullie gezinnetje!
Veel liefs!

Veerle

Heel leuke ontwerpen, mooie totaalpakket mogelijkheden en vlotte communicatie. Wij zijn heel blij met ons kaartje en extra’s! En de complimentjes stromen ook binnen ?

Hoi Veerle,
Zo leuk om te horen zeg!! Iedereen blij ;)! Nog veel plezier samen met de kleine Ada!
Liefs,

Sofie Vanherck

Zeer duidelijke en mooie website met voldoende info. Snelle levering.

Reactie FestLab:

Heel fijn om te horen dat alles duidelijk was! Veel plezier met de producten!

Liesbeth

Geweldige samenwerking voor het maken van het geboortekaartje en het samenstellen van de doopsuiker. Open en vlotte communicatie.

Hoi Liesbeth,
Zo fijn om te horen!! Geniet nog van de vele babyknuffels en wie weet tot de volgende keer ;).

Lien Den Dauw

Heel goede en snelle service!

Dag Lien,
Top, dankjewel om de tijd te nemen voor het schrijven van een review!

Marieke

Goede service

Reactie FestLab:

Dat is fijn om te horen Marieke!

Minne Van Brempt

Mijn man en ik wilden graag de doopsuiker voor ons kindje zelf maken en samenstellen. Om onze doopsuiker te personaliseren hebben we gekozen voor stickers van FestLab.
De website was duidelijk...
De website was duidelijk en makkelijk te gebruiken. Jammer genoeg was er iets mis gelopen met de levering maar de dames van FestLab hebben een prima oplossing gezocht. Waarvoor dank! De stickers zien er prachtig uit.

Hoi Minne,
Hoi Minne,
Dankjewel voor de review!! Wanneer er iets misloopt proberen we idd zo snel en goed mogelijk voor een oplossing te zorgen. Dat is voor ons beide namelijk het fijnst ;).