FestLab

Liedewij

Geweldige snelle en vriendelijke service

Dag Liedewij,
Top, dankjewel om de tijd te nemen voor het schrijven van een review!
Groetjes,

Lies

Een absolute aanrader voor geboortekaartjes en doopsuiker! Vlotte communicatie en ontwerp van een geboortekaartje volgens onze wensen, inclusief advies over papierkeuze en proefdruk. Leuk dat je er... Een absolute aanrader voor geboortekaartjes en doopsuiker! Vlotte communicatie en ontwerp van een geboortekaartje volgens onze wensen, inclusief advies over papierkeuze en proefdruk. Leuk dat je er ook een gratis ontwerp voor doopsuiker bij krijgt.

Reactie FestLab:

Super bedankt voor de leuke feedback en het vertrouwen, Lies!
Zo leuk dat wij de kaartjes (en co) voor jullie mochten voorzien!
Veel liefs!
Nele en het FestLab-team!

Tine Merckx

Mooie ontwerpen, zeer snelle en vriendelijke communicatie, hadden heel snel onze kaartjes! Niets op aan te merken, zeker aan te raden!

Heel fijn om te horen!!
We vonden het heel fijn om mee jullie project vorm te mogen geven!
Geniet nog van elkaar!
Liefs,

LV

Geweldig

Reactie FestLab:

Dankjewel om een review achter te laten!! Heel fijn!
Groetjes,

Nancy Provost

FestLab is fantastisch. Zeer betrouwbaar en erg betrokken met hun klanten. Mooi resultaat.

Nele en Daan

Supervriendelijke en vlotte service! Heel veel keuzemogelijkheden! Trendy kleuren en ontwerpen. We hebben direct een kaartje en doopsuiker gevonden die helemaal onze stijl zijn!

Reactie FestLab:

Ooh, dat is heel fijn om te horen!
Wie weet tot een volgende keer ;)!
Veel liefs!
Nele en het FestLab-team!

Lien

Geweldige samenwerking, ondanks Corona en het niet kunnen bezoeken van de winkel, maakten ze het kaartje en de suiker exact zoals we het ons hadden voorgesteld.

Reactie FestLab:

Oh dat vinden we super om te horen!! Geniet nog van jullie gezinnetje!

Lisa Van Eyken

Wij willen jullie graag bedanken voor de vlotte communicatie & de behulpzame en vriendelijke service! Snelle reactie bij vragen staat duidelijk centraal bij jullie! Ook over het eindresultaat zijn... Wij willen jullie graag bedanken voor de vlotte communicatie & de behulpzame en vriendelijke service! Snelle reactie bij vragen staat duidelijk centraal bij jullie! Ook over het eindresultaat zijn wij meer dan tevreden! Zeker een aanrader!

Hoi Lisa,
Wat een leuke review! Dikke dikke dankjewel! :)
Veel liefs en wie weet tot een volgende keer :)

Joni De Hoef

Super tevreden ! Vlotte communicatie en een prachtig eindresultaat. Zeker aan te raden! Toppers !

Reactie FestLab:

Super leuk dat je zo tevreden bent, Joni!
Leuk dat je de tijd nam voor deze mooie review! Bedankt!
Veel liefs,

Lieselotte

Heel tevreden, snelle levering, veilig en verzorgd ingepakt.

Reactie FestLab:

Leuk dat je de tijd nam voor deze leuke review! Bedankt!
Veel liefs,