FestLab

Sara M

Ik ben super goed begeleid bij Festlab voor het kiezen van mijn geboorte traktaties. Ze hielpen met met verpakking, inhoud, kleuren en presentatie. Bovendien werd er snel gereageerd op mails en... Ik ben super goed begeleid bij Festlab voor het kiezen van mijn geboorte traktaties. Ze hielpen met met verpakking, inhoud, kleuren en presentatie. Bovendien werd er snel gereageerd op mails en werden al m'n vragen beantwoord. Zeer tevreden!

Dag Sara,
Zo fijn om te horen!! Dankjewel voor de feedback!
Liefs,
Nele & het FestLab-team

Chantal Schollaert

Goede en snelle service. Artikelen altijd zorgzaam verpakt.

Reactie FestLab:

Dat is heel waardevol om te horen! Dankjewel hoor!

Lien Vertongen

Super service!

Thanks!! :)

Lies

Wij kwamen uit Antwerpen, speciaal voor Festlab. We zijn 1x langs de showroom geweest, verder alles online kunnen regelen. Mooie voorbeelden doorgekregen via mail zodat we de afstand niet meerdere... Wij kwamen uit Antwerpen, speciaal voor Festlab. We zijn 1x langs de showroom geweest, verder alles online kunnen regelen. Mooie voorbeelden doorgekregen via mail zodat we de afstand niet meerdere malen moesten afleggen. Zowel kaartje al doopsuiker bestelt. Top service!

Hoi Lies,
Fijn om te horen dat het voor jullie zo ook duidelijk was! Dan weten we dat we goed bezig zijn ;)!
Geniet nog van elkaar!!
Groetjes,
Nele & het FestLab-team

Sophie Van Grunderbeek

Heel bereikbaar en behulpzaam.
Geven volledig advies voor kaartje en doopsuiker. Alles tijdig en correct aangekomen. Hebben aandacht voor detail.
Zeer tevreden!

Reactie FestLab:

Super bedankt voor de waardevolle feedback en het vertrouwen, Sophie!

Tina Vrydagh

Supersnelle levering! Bloemen zoals op de foto

Reactie FestLab:

Dat is leuk om te horen! Thanks!

Barbara Vandorpe

Snel en vriendelijk en behulpzaam

Dankjewel, Barbara!

Julie Peeters

Super!

Thanks!! :)

Katleen Van Calsteren

Prijs kwaliteit top!

Dankjewel, Katleen!! :)

Veerle Reggers

Hoewel we onze bestelling van het geboortekaartje vlak voor de vakantie plaatsten, werd alles supervlot afgehandeld zoals we hadden afgesproken. De kaartjes en toebehoren waren ruim op tijd, onze... Hoewel we onze bestelling van het geboortekaartje vlak voor de vakantie plaatsten, werd alles supervlot afgehandeld zoals we hadden afgesproken. De kaartjes en toebehoren waren ruim op tijd, onze vragen werden vlot beantwoord en aanpassingen werden ook snel doorgevoerd. Top service!

Reactie FestLab:

Ooh, dat is heel fijn om te horen, Veerle!
Bedankt!