FestLab

Super!

Dankjewel, Eva!!
Groetjes,

Kaatje Henderickx

Super vriendelijke dames, super goed georganiseerd, super goed geïnformeerd, super kwaliteitsvol materiaal. Ik zou het zo opnieuw doen via Festlab!

Reactie FestLab:

Zoooo leuk om te horen Kaatje (de complimenten worden doorgegeven)! Wij hopen dan ook dat we in de toekomst nog een keertje met jullie kunnen samenwerken ;).
Geniet nog...
Geniet nog tezamen!!
Liefs,

Wendy De Bot

Super!

Reactie FestLab:

Dankjewel voor de reactie Wendy!
Groetjes!!

Deborah

Zeer goed

Reactie FestLab:

Fijn om te horen Deborah!

Jolien Van doren

Heel tevreden over Festlab! Veel keuze tussen mooie opties van kaartjes en doopsuiker, supervriendelijke mensen en goede service! Zéker een aanrader. Bedankt!

Hoi Jolien,
Zo leuk zeg!! Ik geef de complimenten hier door ;)!
Geniet nog van elkaar en wie weet tot een volgende!
Veel liefs,

griet gheysens

Goede en snelle service, antwoorden ook snel op vragen

Reactie FestLab:

Dankjewel voor de fijne respons Griet!
Groetjes!

Hanna

Ontzettend blij met ons geboortekaartje en geboortesuiker! Heel goede communicatie en service.

Reactie FestLab:

Ohh zo fijn om te horen!! We vonden het dan ook een enorm fijn project met een prachtig resultaat (al zeggen we het zelf ;)). Geniet nog van de vele knuffelmomenten samen met Ava!
Veel...
Veel liefs!

Chantal Sand

Snelle service, veel keuze, overzichtelijke website

Reactie FestLab:

Leuk om te horen zeg!! Veel plezier ermee.
Groetjes!

Joris Vandijck

Heldere communicatie, heel erg goed verpakt voor verzending.

Reactie FestLab:

Dat horen we graag want is zo ontzettend belangrijk! Dankjewel!!
Groetjes,

Anke

Super! Fijne creatieve dames die graag mee denken over het ontwerp en eventuele toebehoren. Ze luisteren naar de input van de klant en gaan hiermee aan de slag. Verder is ook geen enkele vraag te... Super! Fijne creatieve dames die graag mee denken over het ontwerp en eventuele toebehoren. Ze luisteren naar de input van de klant en gaan hiermee aan de slag. Verder is ook geen enkele vraag te veel, wat leidt tot een prachtig resultaat. Zeer tevreden van!

Hoi Anke,
Dankjewel voor de vele complimenten, daar worden wij wat stil van ;). Nog heel veel knuffelplezier met de kleine Marte!
Veel liefs!