FestLab

thais de groote

👌🏻

Thanks, Thais! :)

Karlien

Voor de 2de keer geboortekaartje besteld bij jullie.
Ongelofelijk tevreden!
Voor de 2de keer geboortekaartje besteld bij jullie.
Ongelofelijk tevreden!
Altijd vriendelijk, snelle reacties op mails, al mijn vragen werden goed beantwoord, alsook advies gekregen ivm papierkeuze, enveloppekeuze,...
Leuk dat er ook naar het ecologische aspect wordt gekeken. Is altijd een meerwaarde.

Kortom, super blij dat ik jullie site 3,5 jaar geleden tegenkwam.
Moest er ooit een 3de kindje komen, zal het geboortekaartje wederom van bij jullie komen! Geen twijfel mogelijk 😉

Reactie FestLab:

Ooh Karlien, wat een leuke review!
Hier krijgen wij wat blozende wangetjes van, dikke dikke dankjewel! :)
Veel liefs en wie weet tot een volgende keer :)

Deborah Hellebuyck

Mooi aanbod met alternatieve dingen, prijzen zijn lager dan andere websites (dan denk ik vb aan Studio Blanche), leuke fysieke winkel waar alles duidelijk uitgestald staat, communicatie via e-mail... Mooi aanbod met alternatieve dingen, prijzen zijn lager dan andere websites (dan denk ik vb aan Studio Blanche), leuke fysieke winkel waar alles duidelijk uitgestald staat, communicatie via e-mail verloopt vlot. Echter was ik wel teleurgesteld in het voorstel voor mijn doopsuikers. Jullie hadden zelf aangegeven dat ik mijn geboortekaartje mocht doorsturen, en dat jullie een voorstel gingen maken ivm met kleurencombinaties, droogbloemetjes die erbij passen,... Ik dacht dat ik dit visueel ging te zien krijgen wat mooi samen past aangezien ik dit zelf moeilijk vind. Ik kreeg enkel een antwoord welke kleuren ik kan gebruiken, maar dus geen visuele combinaties. Het heeft absoluut geen meerwaarde gebracht, wat ik jammer vond.
ik ben in afwachting van mijn bestelling, dus ik kijk ernaar uit.

Hoi Deborah,
Fijn om te horen dat je jouw zin gevonden hebt op onze webshop!
Hoi Deborah,
Fijn om te horen dat je jouw zin gevonden hebt op onze webshop!
Sorry, ik denk dat we jouw mailtje niet goed hebben nagelezen (ons verlof zat er dan ook tussen ;)). Je had gerust mogen terug mailen dat je graag enkele foto's had hoor!
Groetjes,

Birgit Leen

Mooi assortiment, vlotte bestelling

Reactie FestLab:

Bedankt dat je de tijd nam voor deze leuke review! Bedankt!

Estelle Buelens

Heel veel keuze, fijn dat er voorbeelden zijn waarop je je kan baseren, goede service

Reactie FestLab:

Dankjewel voor deze leuke review, Estelle!

Natalie

Fijne samenwerking, goede communicatie! Er werd goed geluisterd naar onze wensen waardoor alles vrij vlot ging! We zijn dan ook heel tevreden met ons geboortekaartje en onze doopsuiker!

Hi Natalie,
Dat is super fijn om te horen! Bedankt voor de mooie woorden en review!
We wensen jullie nog veel mooie momenten met Fil! :)
Nele en het FestLab-team

Gitte

Weer een superervaring! Mooie kaartjes, goede hulp bij het kiezen van de doopsuiker en een snelle oplossing voor een leverprobleem. Wij zijn fan!

Reactie FestLab:

Driemaal hoera, dankjewel Gitte! :)
Veel liefs!

Valerie

We zijn heel blij met ons geboortekaartje en doopsuiker! We werden goed geholpen, konden alles vragen en kregen snel antwoord. Heel fijne manier van communiceren!
Ook een supersnelle service!...
Ook een supersnelle service! Dezelfde dag waren onze geboortekaartjes al gedrukt!

Hoi Valerie,
Superleuk dat jullie zo tevreden zijn met onze samenwerking, altijd fijn om te horen! :)
Bedankt voor het vertrouwen en geniet nog van jullie gezinnetje!
Veel liefs,...
Hoi Valerie,
Bedankt voor het vertrouwen en geniet nog van jullie gezinnetje!
Veel liefs,
Nele en het FestLab-team!

Anneloor

Top team en top service! 👍🏻

Reactie FestLab:

Oh, super leuk Anneloor! Dankjewel, dit betekent heel veel voor ons! :)

Eva

Super!