FestLab

Katrien Jennes

Zalige producten, je hebt de vrijheid zelf combinaties te maken, geweldige service. Aanrader!

Hoi Katrien,
Dankjewel voor de leuke review! Heel fijn om te horen!
Liefs,

Rien

Festlab heeft het allemaal! 💛

Festlab heeft het allemaal! 💛

Dankzij de getalenteerde dames 💛, de opmerkelijke service, het enorme aanbod aan prachtige kaartjes, doopsuiker & geschenkjes en hun supermooie atelier valt Festlab alleen maar aan te raden! Fan vanaf de allereerste minuut!

Reactie FestLab:

Zo leuk om te horen zeg!! Daar worden wij een beetje stil van ;)!
Geniet nog van die kleine man daar 💛!
Lieve groetjes,

Lien Berghmans

Voor ons tweede kindje gingen we voor het kaartje én doopsuiker vanzelfsprekend opnieuw langs bij Festlab. Opnieuw maakten zij een geweldig knap totaalplaatje. We blijven versteld staan van hun... Voor ons tweede kindje gingen we voor het kaartje én doopsuiker vanzelfsprekend opnieuw langs bij Festlab. Opnieuw maakten zij een geweldig knap totaalplaatje. We blijven versteld staan van hun enthousiasme dat helemaal tot uiting komt in hun ontwerpen! Zo zo fijn, en zo zo dankbaar voor!
Leve de festlabdametjes!

Reactie FestLab:

Mor zeg, hoe leuk om te lezen!! 💛
Duizend maal dank!
En uiteraard vonden wij het even leuk om nog een keer met jullie te mogen samenwerken ;)!
Liefs,

Charlotte Kempen

Top ontwerp van het geboortekaartje en goede hulp en service bij doopsuikerkeuze!

Reactie FestLab:

Dankjewel Charlotte!! Heel fijn om te horen ;)!
Geniet nog van die kleine man!!
Vele groetjes,

Roos

Voor de 2e keer al superfijn geholpen

Reactie FestLab:

Heel leuk om te horen Roos!! En wat zijn wij blij dat we jullie al voor de 2e keer mochten verder helpen.
Geniet nog van die kleine meid!

Aline DM

Zeer vriendelijke dames met talent!
Duidelijke en vlotte communicatie.
Gouden tips voor de samenstelling van het doopsuiker.
Absolute aanrader, ook al woon je niet in de buurt!

Reactie FestLab:

Wat lezen we zulke dingen graag, echt super fijn!! Ik geef de complimenten hier door ;)!
Vele groetjes,

Katrijn

Heel fijne ervaring. Ondanks het feit dat de afspraken online moesten doorgaan, is het ontwerp helemaal zoals we hadden gehoopt! Mailverkeer verliep vlot. Zeer nette verzending van de producten. We... Heel fijne ervaring. Ondanks het feit dat de afspraken online moesten doorgaan, is het ontwerp helemaal zoals we hadden gehoopt! Mailverkeer verliep vlot. Zeer nette verzending van de producten. We komen zeker terug voor baby nr. 2 ;)!

Reactie FestLab:

Mor, zo leuk om te horen zeg!! Enorm fijn! En we zien jullie uiteraard heeeel graag nog een keer terug ;).

Greet

Mooie producten, prachtige inspiratiefoto’s. Ideaal als je goed op tijd wil bestellen. Ik ben iemand van het laatste moment dus dan bestaat de kans dat een product eventjes niet op stock is. Heel... Mooie producten, prachtige inspiratiefoto’s. Ideaal als je goed op tijd wil bestellen. Ik ben iemand van het laatste moment dus dan bestaat de kans dat een product eventjes niet op stock is. Heel erg tevreden over de vinyl stickers in mat goud bij mijn eerste kindje.

Reactie FestLab:

Dankjewel voor jouw review Greet!
Nele & het festLab-team

Jess

Bestellen ging vlot, hebben niet lang op onze vinylstickers moeten wachten. Met zorg ingepakt, leuk kaartje erbij en de gebruiksaanwijzing. Ben onder de indruk van de kwaliteit en het gemak.

Reactie FestLab:

Oh wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de vinylstickers! Dankjewel om het ons te laten weten ;)!
Groetjes!!

Pinar

- Zeer vlotte & aangename samenwerking (digitaal)
- Er wordt effectief geluisterd naar uw wensen
- Klantvriendelijk
- Nodige aanpassingen worden zeer snel verwerkt.
-...
- Zeer vlotte & aangename samenwerking (digitaal)
- Er wordt effectief geluisterd naar uw wensen
- Klantvriendelijk
- Nodige aanpassingen worden zeer snel verwerkt.
- Communicatie via mail verliep zeer goed en je krijgt telkens een snelle respons.

Enige minpuntje voor mij persoonlijk was de kostprijs. Maar ik geloof er in dat zulk talent het ook wel waard is.

Hoi Pinar,
Heel fijn om te horen dat jullie zoooo tevreden zijn! Daarvan gaan wij een beetje blozen ;)!
Nele & het FetsLab-team