FestLab

Nele en Daan

Supervriendelijke en vlotte service! Heel veel keuzemogelijkheden! Trendy kleuren en ontwerpen. We hebben direct een kaartje en doopsuiker gevonden die helemaal onze stijl zijn!

Lien

Geweldige samenwerking, ondanks Corona en het niet kunnen bezoeken van de winkel, maakten ze het kaartje en de suiker exact zoals we het ons hadden voorgesteld.

Lisa Van Eyken

Wij willen jullie graag bedanken voor de vlotte communicatie & de behulpzame en vriendelijke service! Snelle reactie bij vragen staat duidelijk centraal bij jullie! Ook over het eindresultaat zijn... Wij willen jullie graag bedanken voor de vlotte communicatie & de behulpzame en vriendelijke service! Snelle reactie bij vragen staat duidelijk centraal bij jullie! Ook over het eindresultaat zijn wij meer dan tevreden! Zeker een aanrader!

Joni De Hoef

Super tevreden ! Vlotte communicatie en een prachtig eindresultaat. Zeker aan te raden! Toppers !

Reactie FestLab:

Super leuk dat je zo tevreden bent, Joni!
Leuk dat je de tijd nam voor deze mooie review! Bedankt!

Lieselotte

Heel tevreden, snelle levering, veilig en verzorgd ingepakt.

Reactie FestLab:

Leuk dat je de tijd nam voor deze leuke review! Bedankt!

Jolien Vermeulen

Super service!

Dankjewel, Jolien! :)
Groetjes,

thais de groote

👌🏻

Thanks, Thais! :)

Karlien

Voor de 2de keer geboortekaartje besteld bij jullie.
Ongelofelijk tevreden!
Voor de 2de keer geboortekaartje besteld bij jullie.
Ongelofelijk tevreden!
Altijd vriendelijk, snelle reacties op mails, al mijn vragen werden goed beantwoord, alsook advies gekregen ivm papierkeuze, enveloppekeuze,...
Leuk dat er ook naar het ecologische aspect wordt gekeken. Is altijd een meerwaarde.

Kortom, super blij dat ik jullie site 3,5 jaar geleden tegenkwam.
Moest er ooit een 3de kindje komen, zal het geboortekaartje wederom van bij jullie komen! Geen twijfel mogelijk 😉

Reactie FestLab:

Ooh Karlien, wat een leuke review!
Hier krijgen wij wat blozende wangetjes van, dikke dikke dankjewel! :)
Veel liefs en wie weet tot een volgende keer :)

Deborah Hellebuyck

Mooi aanbod met alternatieve dingen, prijzen zijn lager dan andere websites (dan denk ik vb aan Studio Blanche), leuke fysieke winkel waar alles duidelijk uitgestald staat, communicatie via e-mail... Mooi aanbod met alternatieve dingen, prijzen zijn lager dan andere websites (dan denk ik vb aan Studio Blanche), leuke fysieke winkel waar alles duidelijk uitgestald staat, communicatie via e-mail verloopt vlot. Echter was ik wel teleurgesteld in het voorstel voor mijn doopsuikers. Jullie hadden zelf aangegeven dat ik mijn geboortekaartje mocht doorsturen, en dat jullie een voorstel gingen maken ivm met kleurencombinaties, droogbloemetjes die erbij passen,... Ik dacht dat ik dit visueel ging te zien krijgen wat mooi samen past aangezien ik dit zelf moeilijk vind. Ik kreeg enkel een antwoord welke kleuren ik kan gebruiken, maar dus geen visuele combinaties. Het heeft absoluut geen meerwaarde gebracht, wat ik jammer vond.
ik ben in afwachting van mijn bestelling, dus ik kijk ernaar uit.

Hoi Deborah,
Fijn om te horen dat je jouw zin gevonden hebt op onze webshop!
Hoi Deborah,
Fijn om te horen dat je jouw zin gevonden hebt op onze webshop!
Sorry, ik denk dat we jouw mailtje niet goed hebben nagelezen (ons verlof zat er dan ook tussen ;)). Je had gerust mogen terug mailen dat je graag enkele foto's had hoor!
Groetjes,

Birgit Leen

Mooi assortiment, vlotte bestelling

Reactie FestLab:

Bedankt dat je de tijd nam voor deze leuke review! Bedankt!