FestLab

Marthe

Super service!

Jennifer

Wij hebben ons kaartje en doopsuiker samengesteld bij Festlab en zijn heel tevreden over de samenwerking en het resultaat. Ze zijn zeer snel en volledig in hun communicatie, het kaartje is exact wat... Wij hebben ons kaartje en doopsuiker samengesteld bij Festlab en zijn heel tevreden over de samenwerking en het resultaat. Ze zijn zeer snel en volledig in hun communicatie, het kaartje is exact wat we in gedachten hadden en het doopsuiker was heel gemakkelijk online te bestellen.

Joana

Alles perfect! Heel mooi ontwerp, perfect voor ons aangepast, snelle en vriendelijke communicatie, heel mooi kaartje en goede keuze voor een passende doopsuiker zelf in elkaar te steken :-)

Valerie

Wij zijn heel tevreden van Festlab! Zeer fijne en vlotte communicatie, goede tips en snelle service.
We zijn heel tevreden van ons kaartje en het doopsuiker. Ook krijgen we alleen maar positieve reacties 😍

Lynn

Wij zijn heel tevreden! De communicatie voor het kaartje verliep vlot en we kregen een kaartje dat aan al onze wensen voldoet.
De bijhorende doopsuikers werden vlot gekozen via de website...
De bijhorende doopsuikers werden vlot gekozen via de website (waar ook heel veel advies op staat!)
De levering van de doopsuikers op voorhand, als ook die van het kaartje na de geboorte, verliepen heel snel!
Bedankt!

Lola

Supervriendelijk, behulpzaam, creatief en duidelijk in communicatie!
Supervriendelijk, behulpzaam, creatief en duidelijk in communicatie!
Wij lieten een kaartje ontwerpen en kozen doopsuiker om zelf in elkaar te steken. De manier van werken is perfect. Je krijgt de juiste begeleiding en je kan zelf beslissen en combineren. Wij raden Festlab zeker aan!

RK

Heel snelle service. Pakje 1 dag na de bestelling ontvangen.
Spijtig waren de ballonnen beschadigd, maar ik werd verder goed geholpen en de ballonnen werden terugbetaald.

Mieke Deschodt

Zeer tevreden over het aanbod, de vlotte communicatie en de snelle communicatie van Festlab!

Evelien

Wij hebben voor onze twee dochtertjes een geboortekaartje bij Festlab laten maken. Voor ons oudste kindje kozen we voor een kaartje uit de leuke, uitgebreide collectie. Dit werd aangepast aan onze... Wij hebben voor onze twee dochtertjes een geboortekaartje bij Festlab laten maken. Voor ons oudste kindje kozen we voor een kaartje uit de leuke, uitgebreide collectie. Dit werd aangepast aan onze wensen. De tweede keer lieten we een kaartje op maat ontwerpen, onze ideeën werden heel mooi omgezet in een kaartje dat helemaal bij ons past. Vanaf het eerste ontwerp zat het al juist. Beide keren vroegen we ook advies voor onze doopsuiker, dankzij hen hebben we telkens een mooi geheel kunnen presenteren! We kijken dan ook terug op een fijne samenwerking, met een prima service, veel creativiteit, een heel handige webshop en vooral een heel aangename communicatie met de Festlab - dames. Dikke dank je wel!